arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۸ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

ضارب معاون امامزاده صالح دستگیر شد / پلیس: متهم انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرده

پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: ضارب مرحوم "سعید طاهری" معاون عمرانی امامزاده صالح (ع) تجریش، عصر دیروز (سه‌شنبه) و تنها سه روز پس از وقوع سوقصد، دستگیر شد. وی گفت: با بازبینی دوربین‌های اطراف محل حادثه مشخص شد مردی با لباس مبدل در حالی که عصای نابینایان را به دست داشت در مقابل خانه مقنول به کمین ایستاده بود. به محض خروج مقتول او با اسلحه کلت کمری اقدام به تیراندازی کرده و سوار بر خودرویی متواری می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: ضارب مرحوم "سعید طاهری" معاون عمرانی امامزاده صالح (ع) تجریش، عصر دیروز (سه‌شنبه) و تنها سه روز پس از وقوع سوقصد، دستگیر شد.

صبح یکشنبه ۹ خرداد ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش در جریان تیراندازی در یکی از خیابان های شمال پایتخت قرار گرفتند که با اعلام این خبر یک تیم از پلیس راهی محل شده و با بدن نیمه جان مردی مواجه می‌شوند.

این مرد که از ناحیه شکم با شلیک گلوله زخمی شده بود به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد اما دقایقی بعد فوت کرد.

قتل این مرد به بازپرس کشیک قتل پایتخت اطلاع داده شد و پس از آن کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت راهی محل وقوع سوقصد شدند.

در بررسی های صورت گرفته مشخص شد مقتول "سعید طاهری"، یکی از کارمندان حرم آستان امامزاده صالح (ع) است که از سوی فردی ناشناس با اصابت گلوله به شکمش به قتل رسیده است.

در بررسی میدانی سه پوکه به دست آمد که ۲ تیر به او اصابت کرده است.

با بازبینی دوربین‌های اطراف محل حادثه مشخص شد مردی با لباس مبدل در حالی که عصای نابینایان را به دست داشت در مقابل خانه مقنول به کمین ایستاده بود.

به محض خروج مقتول او با اسلحه کلت کمری اقدام به تیراندازی کرده و سوار بر خودرویی متواری می‌شود.

تحقیقات برای دستگیری متهم متواری ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت موفق شدند ۱۱ خرداد ضارب را دستگیر کنند؛ متهم در تحقیقات پلیسی انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.

آستان امامزاده صالح (ع) به عنوان قطب فرهنگی شهر تهران، در محله تجریش منطقه یک واقع شده است.


نظرات بینندگان