arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۲ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۰

مدافع تیم ملی عراق به کرونا مبتلا شد / فائز به قرنطینه رفت

یک خبرنگار نام‌آشنای بحرینی در خبری فوری اعلام کرده است که مدافع تیم ملی عراق به ویروس کرونا آلوده شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: یک خبرنگار نام‌آشنای بحرینی در خبری فوری اعلام کرده است که مدافع تیم ملی عراق به ویروس کرونا آلوده شده است.

در شرایطی که کاروان تیم ملی فوتبال عراق با توجه به استراحت در هفته نخست دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به عنوان آخرین کاروان وارد بحرین شد، حالا از اردوی عراقی‌ها خبر می‌رسد که پس از انجام تست کرونا، مشخص شده است که یکی از بازیکنان کلیدی این تیم به کرونا مبتلا شده و در هتلی مجزا از دیگر بازیکنان قرنطینه شده است.

حسین الدرازی خبرنگار بحرینی با اعلام خبر ابتلای علی فائز مدافع ۲۶ ساله عراقی‌ها، گفته است که این بازیکن در به دور از دیگر اعضای کاروان تیم ملی فوتبال عراق در هتل اندلس بحرین قرنطینه شده است؛ الدرازی هم‌چنین خبر از اعتراض عراقی‌ها نسبت به شرایط قرنطینه بازیکن داده است.

البته این خبر در شرایطی از سوی خبرنگار بحرینی اعلام شده است که رسانه‌های عراقی واکنشی به کرونایی شدن فائز نداشتند و خبری رسمی در این‌باره روی خبرگزاری‌های عراقی دیده نمی‌شود؛ با این‌حال قرار است امروز مجددا از کلیه اعضای کاروان تیم فوتبال عراق تست کرونا گرفته شود تا نتیجه دقیق وضعیت کرونایی بودن بازیکنان عراق مشخص شود.

در شرایطی تیم ملی فوتبال عراق مدافع خود را از دست داده است که باید ۱۷ خرداد مقابل کامبوج، ۲۱ خرداد مقابل هنگ‌کنگ و ۲۵ خرداد مقابل ایران صف‌آرایی کند و باید دید تصمیم کاتانچ برای جانشینی فائز چه کسی خواهد بود.

نظرات بینندگان