arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۱۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۱ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۰

زمان اکران قسمت سوم «یک مکان ساکت» اعلام شد

پارامونت اعلام کرد ۲ سال دیگر زمان اکران قسمت سوم «یک مکان ساکت» خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پارامونت اعلام کرد ۲ سال دیگر زمان اکران قسمت سوم «یک مکان ساکت» خواهد بود.

 به نقل از ورایتی، به دنبال افتتاحیه موفق «یک مکان ساکت ۲» کمپانی پارامونت زمان اکران سومین قسمت از این مجموعه را اعلام کرده است.

به گفته کمپانی سازنده قسمت سوم این فیلم ۳۱ مارس سال ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) راهی سینماها می‌شود.

کارگردانی قسمت سوم از این مجموعه فیلم‌های ترسناک را جف نیکولز کارگردان «ماد» که نامزدی نخل طلای کن ۲۰۱۲ را کسب کرد، به جای جان کرازینسکی کارگردان ۲ قسمت اول، انجام می‌دهد.

فیلم سوم بر مبنای داستانی از خود کرازینسکی ساخته می‌شود و بیشتر شبیه داستانی در حال و هوای ۲ فیلم قبلی است تا اینکه قسمت سوم آنها محسوب شود.

این خبر را چند روز پیش کرازینسکی در گفتگو با راتن تومیتوز اعلام کرد.

جف نیکولز برنده جایزه هفته منتقدان کن سال ۲۰۱۱ برای فیلم علمی-تخیلی «پناه بگیر» است که ابتدا در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمده بود. فیلم علمی-تخیل «نیمه‌شب ویژه» وی نیز در سال ۲۰۱۶ داستان پدر و پسری درحال فرار را روایت می‌کند. پسر دارای قدرت‌های ویژه است و این دو از سوی نیروهای دولتی و فرقه‌های پنهانی در حال تعقیب هستند.

جان کرازینسکی، امیلی بلانت و میلیسنت سیموندز بازیگران فیلم دوم «یک مکان ساکت» هستند. این فیلم با فروش ۵۸ میلیون دلار در هفته اول اکرانش در سینماها، موفقیت خوبی کسب کرد. پیش‌بینی می‌شود فروش این فیلم در هفته دوم اکرانش هم افزون بر ۲۰ میلیون دلار باشد.

در قسمت دوم بار دیگر خانواده ابوت در مرکز داستان جای دارند. آنها در این قسمت متوجه می‌شوند مخلوقاتی که با صدا جذب آنها می‌شوند تنها یکی از خطراتی هستند که آنها را تهدید می‌کند.

انتظار می‌رود این فیلم نیز مانند «گودزیلا در برابر کونگ» بتواند از مرز فروش ۱۰۰ میلیون دلار عبور کند.

قسمت اول این مجموعه که تنها با بودجه ۱۷ میلیون دلاری ساخته شد، به پرفروش‌ترین فیلم ترسناک در هفته اول اکرانش در سینماها بدل شده و درنهایت کارش را با فروش ۳۴۰ میلیون دلار در سطح جهان به پایان برد.

مهر

نظرات بینندگان