arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۱۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۲۰ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

امیرآبادی، نماینده مجلس: مشکل امروز زنان ما معیشت است نه رفتن به ورزشگاه

احمد امیرآبادی فراهانی گفت: مشکل امروز زنان ما رفتن به ورزشگاه نیست، اگر راست می‌گویید مشکل زنان سرپرست خانوار، زنانی که نگران فرزندانشان هستند، زنانی که مشکل شغل و معیشت دارند را حل کنید چرا از زنان و مساله حجاب به عنوان ابزاری برای رای‌آوری استفاده می‌کنید؛ در دولت آقای رئیسی زن بالنده و پیشرو خواهند بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: احمد امیرآبادی فراهانی عصر امروز در نشست بصیرتی هیئت یاوران انقلاب اسلامی قم، با طرح این سوال که با قهرکردن و پای صندوق نرفتن مشکل ما حل می‌شود یا خیر گفت: مشکل ما اینطور حل می‌شود که دست افرادی که تفکر لیبرالی در اداره کشور دارند از قوه مجریه کوتاه کنیم و بزرگترین وظیفه و کاری که می‌شود در این شرایط انجام داد همین است.

وی با تاکید بر اینکه اگر مردم ۲۸ خرداد پای صندوق رای بیایند، یکی از کارهایی که انجام می‌دهند پایانی بر صف‌های مرغ و تخم‌مرغ است تصریح کرد: با وجود اینکه ما خبر داریم که مدیریت غلط و نادرست که مشکوک هم هست در رابطه با برخی از اقلام اساسی اتفاق افتاده و باید اقلام مورد نیاز خریداری شده و ذخیره شود برای آینده اما خودداری شده تا دولت آینده با مشکلات متعددی همراه باشد؛ البته ما هشدارهای لازم را به دولت داده‌ایم و پیگیر هستیم که وضعیت خرید گندم درست نیست و آینده کشور را به خطر می‌اندازد.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: آقایان تا مردادماه در مسند کار هستند و نباید در تامین ارزاق عمومی مردم رفتار سیاسی داشته باشند اگر دولت دو سال دیگر فرصت داشت مجلس انقلابی تصمیم دیگری می‌گرفت اما امروز بنا به مصلحت‌هایی تلاش داریم با صبر مسائل دنبال شود و دولت به کار خود پایان دهد چراکه اگر یک وزیر را استیضاح می‌کردیم دولت سقوط می‌کرد.

وی افزود: با این رفتارهای بچه‌گانه که شاهدیم نگران بودیم که شرایط برگزاری انتخابات فراهم نشود و امروز از مردم می‌خواهیم که مارا به خاطر این مصلحت ها ببخشند چراکه مجبور بودیم بخاطر مصالح انقلاب و دشمنان مصلحت‌اندیشی و سکوت کنیم. آنچه که امروز جامعه نیاز دارد آرامش است تا پس از انتخابات و حضور پرشور پای صندوق های رای و انتخاب اصلح، شرایط بهتری در کشور رقم بخورد.

امیرآبادی با بیان اینکه امروز کاندیدای اصلح آیت‌الله دکتر رئیسی است اظهار کرد: در زندگی آقای رئیسی هیچ نقطه سیاهی وجود ندارد و به اذعان دشمنان نظام فردی پاک‌دست، مدیر، کارآمد و انقلابی است. اینکه وی گفت مستقل آمده‌ام به این معنا بود که خود را در قاب احزاب و تشکل‌ها قرار نمی‌دهم و دولتی مردمی متکی بر توان جوانان انقلابی تشکیل خواهم داد.

وی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی، کاری و مدیریتی آیت‌الله دکتر رئیسی تصریح کرد: امروز رئیس بانک مرکزی کشور به جای اینکه پاسخگوی مشکلات باشد و موانع تولید را حل کند در مناظره به رئیس قوه قضائیه می‌گوید که چرا به کارخانه‌ها می‌روید مگر کار دیگری ندارید؛ وقتی شما وظایف ذاتی خود را انجام نمی‌دهد یک کسی باید جور بی مبالاتی شما را بکشد و پاسخگوی مردم باشد.

امیرآبادی با تاکید بر اینکه وقتی دولت مشکلات مردم را حل نکند قوه قضائیه مجبور است جور کار آنها را بکشد افزود: قانون بیمه شخص ثالث برای سال ۱۳۱۶ است، آقای همتی ۱۶ سال رئیس این بیمه بوده و یکبار برای تغییر این قانون به مجلس مراجعه نکرده است؛ سه سال وی رئیس بانک مرکزی بود و برای تامین نهاده‌های دامی وزرای مختلف را به مجلس می‌آوردیم و رئیس بانک مرکزی را مقصر می‌دانستند و می‌گفتند که ارز برای واردات آنها تخصیص پیدا نمی‌کند و ارز به هم‌جناحی‌ها و هم‌گروهی‌ها و آشنایان خودشان اختصاص می‌دادند.

وی با بیان اینکه دولت باید پاسخگوی ناکارآمدی‌های سال‌های اخیر خود باشد گفت: پنج نفر از کاندیداهای فعلی از جبهه انقلاب هستند و همه هم مستقل آمده‌اند و اینکه بمانند یا نمانند قابل پیش‌بینی نیست؛ البته سال ۹۲ همه خاطرشان هست که چه کسی میدان بازی را علیه جبهه انقلاب بر هم زد و امروز باید ببینیم نهایتا چه اتفاقی می‌افتد.

امیرآبادی با اشاره به مقبولیت بالای آیت‌الله دکتر رئیسی در نظرسنجی‌ها تصریح کرد: تاکنون چنین مقبولیتی پیش از برگزاری انتخابات نداشتیم.

وی بااشاره به چالش‌های پیش روی سبد آرای آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: نخستین مساله‌ای که مخالفین آیت‌الله رئیسی دنبال می‌کنند همان تئوری سال ۹۶ است که آقای رئیسی میز مذاکره را ترک خواهد کرد و دلار ۶۰ هزار تومان خواهد شد در صورتی که نظام اصل مذاکره را قبول دارد و مذاکره با عزت، محکم و به پشتوانه رهبر انقلاب و رای ملت ادامه خواهد یافت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همه ما پای معاهداتی که می‌بندیم پایبندیم که برجام هم از همین معاهدات است افزود: ما برجام را قبول داریم اما تاکید داریم که آمریکا باید تعهدات خود را عمل کرده و تحریم‌ها را بردارند؛ ما برجامی که مشکل مردم را حل نکند قبول نداریم و باید برجام به طوری پیش رود که مشکل مردم حل شده و حق مردم گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه بستن فضای مجازی از سوی آیت‌الله دکتر رئیسی دروغی بیش نیست گفت: همه با ولنگاری مخالفند اما مگر می‌شود فضای مجازی را بست؛ امروز زندگی مردم با این فضا عجین شده و نیاز زندگی مردم است و حتی در دولت آقای رئیسی بر سرعت اینترنت افزوده و اینترنت ارزان خواهد شد.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: مشکل امروز زنان ما رفتن به ورزشگاه نیست، اگر راست می‌گویید مشکل زنان سرپرست خانوار، زنانی که نگران فرزندانشان هستند، زنانی که مشکل شغل و معیشت دارند را حل کنید چرا از زنان و مساله حجاب به عنوان ابزاری برای رای‌آوری استفاده می‌کنید؛ در دولت آقای رئیسی زن بالنده و پیشرو خواهند بود.

وی بیان کرد: ما رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که اجماع داخلی را محقق کرده و امور خارجی را درست پیش ببرد. باید نگاه ویژه‌ای به همکاری با کشورهای همسایه بشود.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: امیدواریم با انتخاب آیت‌الله رئیسی و حضور یک فرد انقلابی در قوه قضائیه مردم برکات دولت، قوه قضائیه و مجلس انقلابی را ببینند.

نظرات بینندگان