arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۰

درگیری میان نیروهای تشکیلات خودگردان و اسرائیل در شهر جنین / ۲ نیروی فلسطینی و یک افسر اسرائیلی کشته شدند

منابع خبری بامداد پنجشنبه گزارش دادند، در درگیری میان نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین و ماموران ویژه اسرائیل در شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری ۲ نیروی فلسطینی و یک نظامی اسرائیلی کشته شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: منابع خبری بامداد پنجشنبه گزارش دادند، در درگیری میان نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین و ماموران ویژه صهیونیستی در شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری ۲ نیروی فلسطینی و یک نظامی صهیونیستی کشته شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از الجزیره، منابع فلسطینی اعلام کردند در درگیری شهر جنین دو نیرو از سرویس اطلاعات نظامی تشکیلات خودگردان فلسطین کشته شدند.

بر اساس این گزارش، در عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در جنین، همچنین یک فلسطینی زخمی و دو تن دیگر توسط نیروهای صهیونیستی ربوده شدند.

این گزارش می‌افزاید، یک افسر صهیونیستی نیز در یورش نیروهای ویژه صهیونیستی به شهر جنین کشته شده است.

بنابر گزارش خبرنگار الجزیره، نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیلی در یک عملیات نظامی پس از یورش به شهر جنین از این شهر عقب نشینی کردند.

منابع خبری چهارشنبه شب نیز گزارش دادند، نظامیان صهیونیست به شرق شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری یورش بردند و شماری را زخمی کردند.

پیش‌تر وزرات خارجه فلسطین در بیانیه‌ای با اشاره به تداوم تعرض رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، اهالی قدس اشغالی و کرانه باختری، اعلام کرده بود: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ملتهب کردن اوضاع برای ماندن در قدرت تلاش می‌کند.

اراضی اشغالی فلسطینی طی هفته‌های اخیر شاهد درگیری میان جوانان فلسطینی و نیروهای صهیونیستی و شهرک نشینان بوده است. در شهرهای عرب نشین فلسطین اشغالی نیز ناآرامی‌ها و درگیری‌های بسیاری رخ داده است.

نظرات بینندگان