arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۱ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۰

پاداش ۳ میلیون دلاری آمریکا برای اطلاعات مربوط به حملات علیه خود در عراق

وزارت امور خارجه آمریکا عصر امروز (پنج شنبه) در پیامی در بخش عربی حساب کاربری موسوم به «پاداش برای عدالت» در شبکه اجتماعی توییتر، اعلام کرد که برای هر فردی که اطلاعاتی درباره حملات قبلی یا آتی علیه تاسیسات دیپلماتیک این کشور در عراق ارائه دهد، پاداش سه میلیون دلاری اختصاص یافته است. این حساب کاربری وابسته به وزارت خارجه آمریکا در ادامه پیام خود همچنین از شهروندان عراق درخواست کرده که برای ارائه هر گونه اطلاعاتی در این رابطه، از طریق پیام رسان های واتس‌آپ، تلگرام یا سیگنال، برای آن پیام بفرستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شفقنا: وزارت خارجه آمریکا برای افرادی که درباره حملات علیه منافع این کشور در عراق اطلاعات ارائه دهند، پاداش چند میلیون دلاری تعیین کرد.

به گزارش شبکه خبری «الحره»، وزارت امور خارجه آمریکا عصر امروز (پنج شنبه) در پیامی در بخش عربی حساب کاربری موسوم به «پاداش برای عدالت» در شبکه اجتماعی توییتر، اعلام کرد که برای هر فردی که اطلاعاتی درباره حملات قبلی یا آتی علیه تاسیسات دیپلماتیک این کشور در عراق ارائه دهد، پاداش سه میلیون دلاری اختصاص یافته است.

در این پیام توییتری آمده است: ای مردم وفادار عراق، تروریست های ترسویی به هیئت های دیپلماتیک آمریکا در عراق حمله می کنند سپس برای پنهاد شدن در میان ساکنان غیر نظامی می شتابند؛ آمریکا برای اطلاعاتی درباره حملات برنامه ریزی شده یا قبلی علیه تاسیسات دیپلماتیک آمریکایی، تا سه میلیون دلار پاداش می دهد.

این حساب کاربری وابسته به وزارت خارجه آمریکا در ادامه پیام خود همچنین از شهروندان عراق درخواست کرده که برای ارائه هر گونه اطلاعاتی در این رابطه، از طریق پیام رسان های واتس‌آپ، تلگرام یا سیگنال، برای آن پیام بفرستند.

نظرات بینندگان