arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۹ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۰

شهر بریزبن استرالیا در یک قدمی میزبانی المپیک ۲۰۳۲

کمیته اجرایی IOC پیشنهاد میزبانی شهر بریزبن استرالیا برای میزبانی از بازی‌های تابستانی المپیک در سال ۲۰۳۲ را ارائه داد. تصمیم نهایی درباره محل برگزاری المپیک ۲۰۳۲ در جلسه بعدی کمیته اجرایی IOC در توکیو در روز‌های ۱۰ و ۱۱ جولای گرفته خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: بخش اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک پیشنهاد میزبانی استرالیا از المپیک ۲۰۳۲ را ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سرویس رسانه‌ای کمیته بین‌المللی المپیک (IOC)، کمیته اجرایی این نهاد پیشنهاد میزبانی شهر بریزبن استرالیا برای میزبانی از بازی‌های تابستانی المپیک در سال 2032 را ارائه داد. این تصمیم با توصیه کمیته اجرایی IOC برای انتخاب محل برگزاری المپیک 2032 اتخاذ شد.

تصمیم نهایی درباره محل برگزاری المپیک 2032 در جلسه بعدی کمیته اجرایی IOC در توکیو در روزهای 10 و 11 جولای گرفته خواهد شد.

در بیانیه کمیته بین‌المللی المپیک برای میزبانی استرالیا از المپیک 2032 آمده است: بریزبن برنامه قوی برای میزبانی از المپیک با استفاده 84 درصدی از زیرساخت‌های موجود و موقتی ارائه کرده است. IOC به این نتیجه رسید که میزبانی بریزبن از المپیک 2032 مورد حمایت دولت استرلیا و مقام‌های محلی قرار دارد. برنامه ارائه شده معیارهای لازم برای شروع گفت وگوی هدفمند را برآورده می‌کند.

نظرات بینندگان