arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۷ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

کنایه همتی به رقبایش: همسر من که آمد، بقیه هم بچه های خود را فرستادند

همتی گفت: برخی گفته اند که ما از زنان و جوانان و اقوام صحبت می کنیم تا رای بگیریم این حرف درستی نیست زندگی ما با اینها مسائل است. شاید برای آنها این حرف ها تعجب آور است اما این حرف ها برای ما عجیب نیست من همسرم «سپیده شبستری» را فرستادم به جای من صحبت کند بعد دیدم که دیگران هم بچه های خود را فرستادند و از این شیوه استفاده کردند من هم همین را می خواهم اینکه نشان بدهیم با تعامل می شود کارها را به پیش ببریم پس ما می‌توانیم با ارتباطات خوب با مردم از زنان و جوانان و اقوام مختلف امور را به پیش ببریم .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عبدالناصر همتی پنجمین کاندیدایی بود که برای حضور در مناظره وارد سازمان صداوسیما شد.

وی در بدو ورود گفت: رئیس جمهور منتخب باید منتخب اکثریت باشد نه اقلیت، اگر رئیس جمهور، منتخب اکثریت باشد حتما تعامل او با مردم هم بهتر خواهد بود.

همتی گفت:‌معلوم است که رئیس جمهور باید در بین مردم باشد و درد مردم را ببیند و حرف آنها را بشنود و مشکلات آنها را بشناسد. معنا ندارد رئیس جمهور در اتاق شیشه‌ای قرار بگیرد و اطرافیان به او گزارش بدهد. من فکر می کنم باید نگاه دیگری به رفتار با مردم و ارتباط مردم با حاکمیت داشته باشیم. امروز رابطه مردم با حاکمیت سست شده است و این نکته مهمی است امیدوارم در این انتخابات به حداقل برسد.

وی گفت:‌ برخی گفته اند که ما از زنان و جوانان و اقوام صحبت می کنیم تا رای بگیریم این حرف درستی نیست زندگی ما با اینها مسائل است. شاید برای آنها این حرف ها تعجب آور است اما این حرف ها برای ما عجیب نیست من همسرم «سپیده شبستری» را فرستادم به جای من صحبت کند بعد دیدم که دیگران هم بچه های خود را فرستادند و از این شیوه استفاده کردند من هم همین را می خواهم اینکه نشان بدهیم با تعامل می شود کارها را به پیش ببریم پس ما می‌توانیم با ارتباطات خوب با مردم از زنان و جوانان و اقوام مختلف امور را به پیش ببریم .

همتی گفت:‌من کسی هستم که به طور مرتب به میان مردم بروم و مشکلات آنها را بشنوم امیدوارم بتوانیم جمهوریت را هرچه بیشتر تقویت کنیم.

نظرات بینندگان