arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۸ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

ادعای هاآرتص: کمپینی فلسطینی برای استعفا و یا برکناری محمود عباس به راه افتاده / خیلی زود تعداد امضاها به حدود ۳۰۰۰ مورد رسید

روزنامه عبری زبان هاآرتص در شماره امروز خود مدعی شد: ۳۰۰۰ چهره آکادمیک و فرهنگی فلسطین طی چند روز گذشته با امضای طوماری استعفا و یا برکناری محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را خواستار شدند. هاآرتص مدعی شد: تشکیلات خودگردان فلسطین در دوره محمود عباس به یک موسسه "دیکتاتوری" که یک نفر بر آن کنترل دارد، تبدیل شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: یک روزنامه عبری زبان امروز (شنبه) مدعی شد که کمپینی برای استعفا و یا برکناری رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به راه افتاده است.

روزنامه عبری زبان هاآرتص در شماره امروز خود مدعی شد: ۳۰۰۰ چهره آکادمیک و فرهنگی فلسطین طی چند روز گذشته با امضای طوماری استعفا و یا برکناری محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را خواستار شدند.

امیره هاس، یکی از نویسندگان روزنامه هاآرتص اظهار کرد: گروهی از چهره‌های دانشگاهی و فرهنگی فلسطین درخواستی را برای جمع‌آوری چند صد امضا تنظیم کردند اما خیلی زود تعداد امضاها به حدود ۳۰۰۰ مورد رسید.

هاآرتص مدعی شد: تشکیلات خودگردان فلسطین در دوره محمود عباس به یک موسسه "دیکتاتوری" که یک نفر بر آن کنترل دارد، تبدیل شد.

همچنین این روزنامه مدعی شد: علی رغم آرامشی که برای مدتی بر فلسطینی‌ها حاکم شده بود، این طومار در هفته اول ماه ژوئن جاری جنجال بزرگی به راه انداخت و اکنون درخواست برای استعفا یا برکناری عباس به بخشی از گفتمان عمومی فلسطین تبدیل شده است.

نظرات بینندگان