arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۹ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

مرکز فروش دستگاه تصفیه آب راد گستر نوین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کیفیت آب آشامیدنی یکی از نگرانی ها و دغدغه های ما در زندگی است. این که آب که می نوشیم از چه میزان سلامتی برخورد دار است در سلامت بدن ما تاثیر زیادی دارد. همان طور که می دانیم آلودگی های آب به دلیل رشد شهر نشینی و افزایش جمعیت و هم چنین آلودگی های زیست محیطی روز به روز در حال افزایش است. تنها راه تضمین افزایش کیفیت و سلامت آب آشامیدنی استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشد. آب لوله کشی دارای نا خالصی هایی است که به طور کامل از بین نمی روند بنابراین آب تصفیه کن خانگی به ما در این زمینه کمک خواهد کرد تا آبی سالم و خالص بنوشیم. این دستگاه ها به دلیل اهمیت بسیار زیادی که دارند در هنگام خرید حتما باید از اصل و اورجینال بودن آن ها مطمئن باشیم و از مراکز معتبر آن ها را تهیه نماییم. در این مطلب بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب خانگی را به شما معرفی خواهیم کرد و اطلاعاتی در رابطه با مشاوره و راهنمای خرید آب تصفیه کن و بهترین مرکز فروش دستگاه های تصفیه آب به صورت اینترنتی یعنی شرکت راد گستر نوین را به شما خواهیم داد.

بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب خانگی

تنوع برند ها و انواع دستگاه های آب تصفیه کن بسیاری از افراد را در هنگام خرید دچار مشکل خواهد کرد. به همین علت باید از بهترین برند دستگاه تصفیه آب اطلاعاتی داشته باشید. این که دستگاه شما اورجینال باشد و تولید کدام کشور است نیز اهمیت زیادی دارد چرا که بر عملکرد و کیفیت دستگاه تاثیر گذار است. دستگاه های ساخت تایوان در حال حاضر بهترین نوع آب تصفیه کن های خانگی می باشند دستگاه تصفیه آب تایوانی تحت لیسانس آمریکا تولید می شود و از بالا ترین استاندارد ها و کیفیت برخوردار است. برای خرید این دستگاه ها حتما به سراغ نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر بروید تا مطمئن شوید دستگاهی که می خرید اورجینال است و گارانتی و خدمات پس از فروش نیز به همراه دارد. مارک ها ی معتبر و معروف تایوانی سی سی کا و سافت واتر و آکوا پرو هستند.

مرکز فروش دستگاه تصفیه آب راد گستر نوین

دستگاه تصفیه آب سی سی کا را می توان بهترین برند آب تصفیه کن معرفی نمود. شرکت تایوانی سی سی کا در سال 1973 شروع به فعالیت کرد و در طی این سالیان طولانی با تولید دستگاه ها ی با کیفیت اعتماد مشتریان را به خود جلب کرد و توانست اعتبار زیادی را برای خود کسب کند. این کمپانی علاوه بر تولید دستگاه ها، قطعات مربوط به آن را نیز خودش تولید می کند که از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند و کیفیت بسیار بالایی دارند. تمرکز این شرکت بیشتر در تولید دستگاه ها ی اسمز معکوس است که بهترین شیوه برای تصفیه آب می باشد. این دستگاه ها از سیستم ها ی قلیایی و فرابنفش و اکسیزن ساز نیز استفاده می کنند. تصفیه آب سی سی کا دارای 6 الی 8 مرحله می باشد که در هر یک از این مراحل آلودگی ها و نا خالصی های آب به خوبی از بین می روند. دستگاه سی سی کا قدرت تنظیم سختی آب را دارد و برای آب های شور نیز مناسب می باشد. پمپ آن بسیار قوی است و فیلتر های آن از بهترین کیفیت برخورد دار می باشد.

برند سافت واتر که از قدیمی ترین شرکت ها در تولید دستگاه ها ی تصفیه آب می باشد به دلیل قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول همواه جزو پر فرو ترین دستگاه ها بوده است. این دستگاه دارای فیلتر ممبران آمریکایی است که می تواند 275 لیتر آب را در یک روز تصفیه کند. پمپ دستگاه بسیار قدرتمند و بدون لرزش و صدا است. منبع ذخیره ی سافت واتر آنتی باکتریال بوده و به شما این امکان را می دهند تا همیشه آب تصفیه شده در اختیار داشته باشید. هوزینگ های آن آب بندی قوی دارند که از نشتی آب جلوگیری می کنند. این برند انواع دستگاه ها ی6 مرحله ای ، قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز را تولید کرده که همگی دارای استاندارد های جهانی بهداشت می باشند. دستگاه سافت واتر یک انتخاب مناسب و مقرون به صرفه برای کسانی است که می خواهند کیفیت آب آشامیدنی خود را بالا ببرند.

آکوا پرو که از جدید ترین برند های حوزه ی تصفیه آب است با استفاده از فناوری اسمز معکوس اقدام به تولید دستگاه های تصفیه آبی کرده که در طی چند مرحله املاح و آلودگی ها ی آب را از بین برده و آن را شیرین می کند.  این دستگاه تا 9 مرحله را دارا می باشند و از با کیفیت ترین متریال در آن ها استفاده شده است. فیلتر ممبران آمریکایی آکوا پرو عمر طولانی تری نسبت به سایر فیلتر های مشابه دارد که قدرت جذب آن نیز بالاتر می باشد. این دستگاه به ساید بای ساید نیز نصب می شود و به راحتی در زیر سینک آشپزخانه جا می گیرد. مخزن 16 لیتری تصفیه آب آکوا پرو از نوع آنتی باکتریال است و نشتی آب این دستگاه به دلیل هوزینگ ها ی دابل اورینگ صفر می باشد. به طور کلی آکوا پرو یک دستگاه حرفه ای می باشد که برای از بین بردن سختی آب بسیار مناسب است و با ترکیب سیستم ها ی قلیایی و فرابنش و اکسیژن ساز قابلیت های فوق العاده ای دارد که تصفیه آب را بهتر انجام خواهد داد.

مشاوره و راهنمای خرید آب تصفیه کن

برای خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال از راد گستر نوین ابتدا باید برند های معتبر آن را بشناسید. پیش از این گفتیم که دستگاه تصفیه آب تایوانی بهترین گزینه برای خرید می باشند. برای این که از اصالت دستگاه مطمئن باشید از نمایندکی فروش و مراکز معتبر آن ها را تهیه نمایید. دلیل اهمیت این کار اطمینان از کیفیت دستگاه و ضمانت و خدمات پس از فروش آن است که از طرف فروشنده به شما داده می شود. یکی دیگر از نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب قیمت است.

مرکز فروش دستگاه تصفیه آب راد گستر نوین

باید این را بدانید که دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل قیمت بالاتری نسبت به دستگاه ها ی چینی و یا برند های فیک دارد. چرا که از قطعات با کیفیتی ساخته شده که عمر و دوام دستگاه را طولانی می کند و عملکرد آن را بالا می برد. در نتیجه خرید دستگاه تصفیه آب با قیمت بسیار ارزان به سلامتی شما لطمه خواهد زد و عملا هیچ گونه کارکردی برای شما نخواهند داشت.
مشاوره از نمایندگی فروش به شما کمک می کند تا مناسب ترین دستگاه را برای منزل خود خریداری نمایید. با شناسایی نوع آلودگی آب محل سکونت و بودجه ای که در نظر دارید بهترین آب تصفیه کن را در منزل خود می توانید داشته باشید.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

اگر تصمیم به خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب دارید، شرکت راد گستر نوین بهترین و مطمئن ترین مرکز خرید دستگاه ها ی تصفیه آب می باشد. این شرکت نزدیک به دو دهه فعالیت در امر واردات و فروش دستگاه ها ی تصفیه آب تایوانی دارد و تمام محصولاتش دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

مرکز فروش دستگاه تصفیه آب راد گستر نوین

شما می توانید از طریق سایت راد گستر نوین به صورت آنلاین دستگاه تصفیه آب خود را خریداری نمایید. هم چنین برای مشاوره و راهنمایی می توانید با مشاوران شرکت تماس بگیرید. با خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب اورجینال از این شرکت در سریع ترین زمان بدون دریافت هزینه ای جهت ارسال و نصب دستگاه در منزل شما حضور خواهند یافت. با داشتن یک آب تصفیه کن خانگی می توانید کیفیت و سلامت آب آشامیدنی خود را بالا ببرید.

"شرکت تصفیه آب راد گستر نوین وارد کننده و مرکز پخش بهترین مارک های تصفیه آب های خانگی و اداری تایوانی آکوا AQUA و سافت واتر SOFT WATER و آکواپرو AQUA PRO و سی سی کا CCK دستگاه تصفیه هوا در ایران، با توجه به نیاز منطقه ای و نوع آلودگی های آب ایران، اقدام به عرضه دستگاه هایی نموده است که جهت رفع مشکلات بومی آب، بهینه می باشند. این دستگاه ها با توجه به نوع سیستم حرفه ای خود، دارای عملکرد و کارآیی فوق العاده ای بوده و از پیشرفته ترین کارخانه ها و بهترین آب تصفیه کن خانگی و بهترین دستگاه تصفیه هوا موجود در ایران می باشند. دستگاه های وارداتی این شرکت از دو نوع سیستم پیشرفته اسمز معکوس و اولترافیلتراسیون استفاده می کنند. این دستگاه ها قابلیت بالایی در حذف آلودگی های میکروبی ،نیترات ، نیتریت ، فلزات سنگین و سایر ناخالصی های موجود در آب و حذف سختی مضر آب که باعث رسوب گذاری در کتری می شود را دارند."

 

نظرات بینندگان