arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۲ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
پیش بینی یک معامله‌گر سرشناس ارزهای دیجیتال:

تا ۴ سال دیگر اتریوم ۸۵ هزار دلار می‌شود / این رمز ارز می‌تواند بیت‌کوین را شکست دهد؟

بن آرمسترانگ، معامله‌گر سرشناس رمزارز و فعال یوتیوب اعلام کرد با توجه به رشد عجیب اکوسیستم اتریوم، احتمال اتریوم چندده هزار دلاری چندان دور از تصور نیست. این معامله‌گر گفت: « اتریوم امسال رشد فوق‌العاده‌ای داشته است. نگاهی به عددها بیاندازید. در سال ۲۰۲۱ اتریوم بیش از ۲۰۰ درصد رشد را ثبت کرده و عملکرد بهتری از بیت‌کوین داشته است. به نظرم اتریوم می‌تواند در این چرخه بیت‌کوین را شکست دهد.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تجارت‌نیوز: بن آرمسترانگ، معامله‌گر سرشناس رمزارز و فعال یوتیوب اعلام کرد با توجه به رشد عجیب اکوسیستم اتریوم، احتمال اتریوم چندده هزار دلاری چندان دور از تصور نیست.

آرمسترانگ در ویدئوی جدیدی که در یوتیوب منتشر کرد گفت اتریوم این توانایی را دارد که پیش از پایان روند صعودی اخیر بازار، از بیت‌کوین سبقت بگیرد.

این معامله‌گر گفت: « اتریوم امسال رشد فوق‌العاده‌ای داشته است. نگاهی به عددها بیاندازید. در سال ۲۰۲۱ اتریوم بیش از ۲۰۰ درصد رشد را ثبت کرده و عملکرد بهتری از بیت‌کوین داشته است. به نظرم اتریوم می‌تواند در این چرخه بیت‌کوین را شکست دهد.»

بر اساس آمار کوین‌مارکت‌کپ، در حال حاضر بیت‌کوین ۴۴ درصد از کل ارزش بازار رمزارزها را به خود اختصاص داده و سهم اتریوم تنها ۱۸ درصد است.

با این اوصاف آرمسترانگ با استناد به اتفاقات اخیر و آمار موجود معتقد است که اتریوم تا پایان ماه جولای بخش بسیاری از سهم بازار بیت‌کوین را خواهد بلعید.

با توجه به اینکه سلبریتی‌ها و ورزشکاران بیشتری در حال پیوستن به فضای NFT هستند و نهادهای بیشتری به استفاده از شبکه اتریوم روی آورده‌اند، آرمسترانگ معتقد است که اتریوم تا پایان سال به سطح ۲۵ هزار دلاری خواهد رسید و در سالهای آینده نیز به روند صعودی خود ادامه می‌دهد.

این فعال بازار رمزارزها می‌گوید، اتریوم تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۸۵ هزار دلار هم می‌رسد اما شرط این صعود این است که امسال بتواند سطح ۲۵ هزار دلاری را بشکند. در سال ۲۰۲۵ اتریوم تنها یک نفت دیجیتال نخواهد بود، بلکه سوخت کل زنجیره بلاک‌چین در آینده خواهد بود.

نظرات بینندگان