arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۲۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۳ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

جلیلی:‌ با آقای رئیس جمهور آماده مناظره هستم

سعید جلیلی کاندیدای انتخابت ریاست‌جمهوری گفت: این آمادگی را دارم که با آقای رئیس‌جمهور هم راجع به درستی رویکردها و برنامه خودم و هم درباره نادرستی برنامه‌هایی که در این هشت سال از سوی ایشان دنبال شد مناظره کنم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: سعید جلیلی کاندیدای انتخابت ریاست‌جمهوری گفت: این آمادگی را دارم که با آقای رئیس‌جمهور هم راجع به درستی رویکردها و برنامه خودم و هم درباره نادرستی برنامه‌هایی که در این هشت سال از سوی ایشان دنبال شد مناظره کنم.

سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری پس از پایان مناظرات انتخاباتی در جمع خبرنگاران طی سخنانی با بیان اینکه جهش ایران،‌ رفع بیکاری، رفع گرانی،‌ توسعه و پیشرفت روستا، ارزآوری قوی علی‌رغم ممانعت دشمنان ایران به شکل بسیار بیشتر ممکن است.

وی افزود: چون در چند روز اخیر آقای روحانی به عنوان یار کمکی برخی نامزدها وراد صحنه شدند و از صداوسیما استفاده کردند و برخی مطالب را بیان می‌کنند در حالی که مسئول وضع موجود شخص آقای روحانی هستند و باید نسبت به شرایط فعلی کشور پاسخگو باشد.

جلیلی گفت:‌ آقای روحانی سال 96 می‌گفت که به من رای دهید تا سایر تحریم‌ها را نیز بردارم در حالی که همان زمان در آمریکا ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بود و نه تنها تحریم‌ها را بر نداشتند بلکه تحریم‌ها دو برابر شد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز این آمادگی را داریم که با آقای رئیس‌جمهور هم راجع به درستی رویکردها و برنامه خودمان و هم درباره نادرستی برنامه‌هایی که در این هشت سال از سوی ایشان دنبال شد مناظره کنیم، تاکید کرد: متاسفانه برنامه‌های با وجود اینکه نادرستی برنامه‌های آقای روحانی بارها به اثبات رسید و مردم آن را با همه گوشت و پوست و زندگی درک کردند ایشان باز هم در ماه‌‌های پایانی دولتش بر این رویکردها اصراردارد.

نظرات بینندگان