arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۱ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰

بلینکن: بایدن در مورد اقدام های خشن روسیه به پوتین هشدار خواهد داد / زمانیکه مساله دخالت در انتخابات یا تلاش برای کشتن ناوالنی در میان است، واشنگتن به شدت واکنش نشان می دهد

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که جو بایدن رییس جمهوری ایالات متحده در صورت ادامه اقدام های خشونت آمیز و بی پروا مسکو به ولادیمیر پوتین همتای روسی خود هشدار خواهد داد.وزیر خارجه آمریکا در گفت و گو با شبکه خبری سی ان ان گفت: آنچه رییس جمهوری قصد دارد برای پوتین روشن کند این است که ما به دنبال یک رابطه پایدارتر و قابل پیش بینی با روسیه هستیم.وی ادامه داد: اما اگر روسیه به اقدامات خشونت آمیز و بی پروا ادامه دهد به شدت واکنش خواهیم داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که جو بایدن رییس جمهوری ایالات متحده در صورت ادامه اقدام های خشونت آمیز و بی پروا مسکو به ولادیمیر پوتین همتای روسی خود هشدار خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری بیزنس اینسایدر، بلینکن روز یکشنبه افزود که بایدن نسبت به این مساله در دیدار این هفته با پوتین در ژنو هشدار می دهد.

به نوشته این پایگاه خبری، وزیر خارجه آمریکا در گفت و گو با شبکه خبری سی ان ان گفت: آنچه رییس جمهوری قصد دارد برای پوتین روشن کند این است که ما به دنبال یک رابطه پایدارتر و قابل پیش بینی با روسیه هستیم.

وی ادامه داد: اما اگر روسیه به اقدامات خشونت آمیز و بی پروا ادامه دهد به شدت واکنش خواهیم داد.

بلینکن توضیح داد: همانطور که رییس جمهور پیشتر گفتند زمانیکه مساله دخالت در انتخابات، حمله سایبری شرکت سولار ویندز(که نهادها و وزارتخانه های آمریکا را تحت الشعاع قرار داد) یا تلاش برای کشتن آقای ناوالنی با سلاح شیمیایی در میان است، واشنگتن به شدت واکنش خواهد داد.

نظرات بینندگان