arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۵ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

اولین صحبت «اریکسن» از بیمارستان: تسلیم نمی‌شوم

ستاره تیم ملی فوتبال دانمارک در اولین صحبت خود پس از ایست قلبی در مسابقات یورو ۲۰۲۰ گفت: من هرگز تسلیم نمی‌شوم و همچنان می‌توانم فوتبال بازی کنم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: کریستین اریکسن در دیدار نخست تیمش مقابل فنلاند دچار ایست قلبی شد و پس از آن به بیمارستان انتقال پیدا کرد. او هم‌اکنون وضعیت جسمانی خوبی دارد.

نماینده او در گفت و گو با گاتزادلا اسپرت گفت: ما با هم صحبت کردیم. او شوخی می‌کرد و حال خوبی داشت. کریستین به ما گفت که تسلیم نمی‌شوم و همچنین می‌توانم تمرین کنم. او می‌خواست بفهمد که چه اتفاقی برایش افتاده است.

وی ادامه داد: البته همه ما می خواهیم بفهمیم که چه اتفاقی برای او افتاده است. پزشکان معاینات کاملی را انجام می دهند که البته روشن شدن موضوع، زمان می برد. کریستین خوشحال بود چرا که فهمیده چقدر مردم به او عشق ورزیدند. پیام هایی از سراسر جهان به او رسیده است.

نماینده اریکسن اظهار داشت: او به ویژه تحت تاثیر اعضای باشگاه اینتر قرار گرفته است. او و خانواده‌اش مشتاق هستند تا از اینتری‌ها تشکر کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که اریکسن تا چه زمانی در بیمارستان خواهد ماند، گفت: او احتمالاً حداقل تا سه شنبه در بیمارستان خواهد ماند. کریستین ابراز تمایل کرده که برای دومین بازی دانمارک به استادیوم برود و هم‌تیمی‌های خود را حمایت کند. او در تماس تصویری با بازیکنان گفته بود: حال شما چطور است؟ من فکر می‌کنم حال شما از من بدتر است.

تیم ملی دانمارک در دومین دیدار خود باید روز پنجشنبه ۲۷ خرداد به مصاف بلژیک برود.

نظرات بینندگان