arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۸ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

توصیه مهدی کروبی به اصلاح طلبان: در انتخابات ریاست جمهوری نامزد معرفی کنید

فرزند حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی موضع پدرش در خصوص انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را بیان کرد. وی از قول پدرش تصریح کرد: «من مصرا از نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان و چهره های ملی و مذهبی می خواهم بدون فوت وقت هرچه سریع تر مسیر اتحاد این زخم خوردگان را فراهم کنند و با معرفی نامزد اصلاح طلبی که مقبولیت بیشتری دارد، در این راستا گام بردارند».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جماران: فرزند حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی موضع پدرش در خصوص انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را بیان کرد.

حسین کروبی در پاسخ به اینکه آیا پدرش نظری در خصوص حمایت از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دارد یا خیر، اظهار کرد: با پدرم در این خصوص صحبت کردم و ایشان گفتند، «ما در آستانه انتخاباتی قرار گرفته ایم که با ردصلاحیت های بی سابقه مواجه شده است و این تصور را پرورانده است که جریانی کوچک که هیچ مقبولیتی در مردم ندارد قصد دارد اندک باقی مانده ی جمهوریت نظام را از بین ببرد. آنها در این صحنه آرایی به دنبال مشارکت حداقلی مردم در انتخابات هستند تا جشن نابودی جمهوریت را در ۲۹ خرداد برپاکنند.

وی از قول پدرش ادامه داد: «در چنین شرایطی عده ای از دلسوزان و نیک خواهان مردم این سرزمین تصمیم دارند با عدم شرکت پاسخ این تحقیر ملی را بدهند؛ عده ای هم راه حل را در مشارکت کردن به منظور مقاومت در برابر این صحنه آرایی و اعتراض به چنین تحقیر ملی ای می بینند. هرکدام از این دو دسته استدلال های خود را دارند، اما آنچه مهم است اینکه هر دو زخم و درد مشترک دارند. من مصرا از نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان و چهره های ملی و مذهبی می خواهم بدون فوت وقت هرچه سریع تر مسیر اتحاد این زخم خوردگان را فراهم کنند و با معرفی نامزد اصلاح طلبی که مقبولیت بیشتری دارد، در این راستا گام بردارند».

نظرات بینندگان