arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۲۳ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

عضو ستاد رئیسی: او به نفع دیگر نامزدها انصراف نمی دهد

سید محمد حسینی مسئول ستاد دانشگاهیان رئیسی با اشاره به اینکه رئیسی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری نمی‌کند گفت: توقعی که نیرو‌های انقلاب دارند این است که چهار نامزد دیگر به نفع رئیسی انصراف بدهند.او با اشاره به اینکه باید شاهد انجام یک وفاق باشیم افزود: رئیسی گزینه اصلی در شورای ائتلاف، شورای وحدت، جبهه پایداری و سایر تشکل‌ها است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 باشگاه خبرنگاران: مسئول ستاد دانشگاهیان رئیسی در خصوص برخی شائبه‌ها در خصوص کناره‌گیری رئیسی از انتخابات ریاست جمهوری، گفت: حجت الاسلام رئیسی به نفع دیگر نامزد‌ها انصراف نمی‌دهد.

سید محمد حسینی مسئول ستاد دانشگاهیان رئیسی با اشاره به اینکه رئیسی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری نمی‌کند گفت: توقعی که نیرو‌های انقلاب دارند این است که چهار نامزد دیگر به نفع رئیسی انصراف بدهند.

او با اشاره به اینکه باید شاهد انجام یک وفاق باشیم افزود: رئیسی گزینه اصلی در شورای ائتلاف، شورای وحدت، جبهه پایداری و سایر تشکل‌ها است.

او با تاکید بر اینکه در همه نظرسنجی‌ها فاصله زیادی بین آقای رئیسی و سایر نامزد‌ها وجود دارد ادامه داد: به بقیه نامزد‌ها احترام می‌گذاریم و همه دوستان تلاش کرده و برنامه‌های خوبی ارائه کردند، اما به نظر می‌رسد باید یکپارچه شویم تا رای‌ها در یک سبد ریخته شود.

مسئول ستاد دانشگاهیان رئیسی با بیان اینکهحجت الاسلام رئیسی نشان داد در برخورد با دانه درشت‌ها با هیچکس حتی برادر رئیس جمهور تعارف ندارد افزود: باید از روز اول افراد کاربلد و با انگیزه را بر سرکار بیاورد و در حالی که آقایان در مناظره‌ها اسامی جاسوسان را به زبان می‌آورند و گویا خود را حامی آنان می‌دانند.

نظرات بینندگان