arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۲ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰

اسماعیلی: سعی می‌کنیم غرامت خانواده‌های هواپیمای اوکراینی را قبل از صدور حکم دادگاه پرداخت کنیم / اینکه قبل از صدور رای غرامت می‌دهیم، امتیاز و ارزش است

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده هواپیمای اوکراینی و اظهارات دولت اوکراین مبنی بر اینکه قرار شده پس از محاکمه غرامت به خانواده‌ها پرداخته شود گفت:در ارتباط با این پرونده و آنچه از سوی دولت مردان اوکراین اعلام شد باید بگویم مرجع صالح برای رسیدگی به این موضوع مراجع قضایی ایران هستند و این مرجع سازمان قضایی نیروهای مسلح است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده هواپیمای اوکراینی و اظهارات دولت اوکراین مبنی بر اینکه قرار شده پس از محاکمه غرامت به خانواده‌ها پرداخته شود گفت:در ارتباط با این پرونده و آنچه از سوی دولت مردان اوکراین اعلام شد باید بگویم مرجع صالح برای رسیدگی به این موضوع مراجع قضایی ایران هستند و این مرجع سازمان قضایی نیروهای مسلح است. بررسی های دقیق و همه جانبه انجام و پرونده با کیفرخواست به دادگاه ارسال شده و جلسات دادگاه برگزار خواهد شد. اینکه کشوری دیگری اظهار نظر کند پسندیده نیست، اما پرداخت غرامت که زودتر از دادگاه انجام می‌شود حاکی از خوبی نظام قضایی ما است ما قبل از صدور حکم دادگاه سعی می‌کنیم طلب‌ها را پرداخت کنیم.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: صد در صد غرامت به این افراد پرداخت خواهد شد و اینکه قبل از صدور رای غرامت می‌دهیم امتیاز و ارزش است و توسط سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود.

نظرات بینندگان