arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۱۰
تعداد نظرات: ۷۹ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۲ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
روزنامه نزدیک به شهردار تهران طرح جدید "حامیان احمدی نژاد" را تایید کرد؛

تكيه دوباره احمدي‌نژاد بر كرسي شهردار تهران؛ تخریب قالیباف تا پای جان!

احمدی نژاد از ابتدای تشکیل دولت نهم، قالیباف را به چشم یک رقیب می دید، از عدم پرداخت بودجه و اعتبارات مترو تا ماجرای ورود او به حادثه ی متروی تهران و .... همه و همه حکایت از آن داشت که رییس جمهور فعلی ایران، چندان علاقه ای به فعالیت های محمدباقر قالیباف ندارد و ترجیح می دهد او در هر مسیری که هست، موفق نباشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : محمود احمدی نژاد از ابتدای تشکیل دولت نهم، محمدباقر قالیباف را به چشم یک رقیب می دید، از عدم پرداخت بودجه و اعتبارات مترو تا ماجرای ورود او به حادثه ی متروی تهران و .... همه و همه حکایت از آن داشت که رییس جمهور فعلی ایران، چندان علاقه ای به فعالیت های محمدباقر قالیباف ندارد و ترجیح می دهد او در هر مسیری که هست، موفق نباشد.

به گزارش سرویس سیاسی "انتخاب"؛ در حالی که فعالیت های انتخاباتی، زودتر از همیشه آغاز شده است، برخی منابع از تشکیل اتاق فکر دولت و آغاز تحرکات انتخاباتی یاران احمدی نژاد خبر داده اند.


تهران امروز، این دو نفر (زریبافان و ثمره) را از عوامل اصلی طرح "بازگشت به بهشت" معرفی کرده است

روزنامه تهران امروز نزدیک به محمدباقر قالیباف، در گزارشی با عنوان " ماموريت ويژه انتخاباتي زريبافان و هاشمي ثمره براي احمدي نژاد"  ، انتشار برخی اخبار در مورد "احتمال بازگشت احمدی نژاد به شهرداری تهران" را تایید کرد و از آن با عنوان "سوداي بازگشت به بهشت" یاد کرد.

این روزنامه در گزارشی اشاره کرده که "مجتبي ثمره هاشمي و احمد زريبافان براي ساماندهي فعاليت‌هاي انتخاباتي و تبليغاتي دولت در خصوص انتخابات شوراي شهر مامور شده‌اند و وظيفه انتخاب كانديداهاي مطلوب و مناسب را بر عهده دارند.

برهمين اساس و در چارچوب اين رويكرد فعاليت‌هاي وسيع تخريبي اين جريان عليه مجموعه شهرداري تهران وارد فاز جديدي خواهد شد و همانگونه كه در چند روز اخير نشان داده شد، رنگ و بوي جديد خواهد گرفت!

متن کامل گزارش مهم "تهران امروز" در پی می آید:

همزمان با نزدیک شدن عمر دولت دهم به سال آخر خود، خبرها و گزارش های رسیده از پاستور حاکی از آن است که اتاق فکر دولت،تعیین راهبردهای «دوران پس از خرداد سال 91» را شدت بخشیده و در تازه ترین تحرکات، تدارک گسترده ای برای بازگشت احمدی نژاد به سنگر مدیریت شهری تهران در نظر گرفته است.

براساس آنچه در برخي رسانه‌ها منتشر شد یکی از اولويتهای راهبردي آنان به پيروزي در انتخابات شوراي شهر و به دست گيري مجموعه شهرداري تهران تغییر یافته است. طبق اين گزارش‌ها در جلسه اخير اين طيف بر اين نكته تاكيد شده است كه ادامه حيات جريان انحرافي با تكيه دوباره احمدي‌نژاد بر كرسي شهردار تهران و همچنين كسب جايگاه رياست‌جمهوري توسط يكي از اطرافيان وي امكان‌پذير مي‌باشد! بر اين اساس مقرر شده است كه يكي از ياران نزديك رئيس‌جمهور که به جناح اصولگرا نزدیک‌تر محسوب می شود برنامه‌هاي اين جريان را براي انتخابات شوراي شهر و انتخاب كانديداهايي موثر و مطلوب پيگيري كند و طيف ديگري از آنان که تکنوکرات‌ها ی دولت را تشکیل می دهد تحت سیاست تبلیغاتی جریان انحرافی براي انتخابات رياست‌جمهوري آينده آماده شوند! بر اساس دیدگاه کارشناسان در دولت احمدی نزاد همیشه دو جناح حضور دارند که یکی به اصولگرایان و دیگری به جریان انحرافی نزدیک است. در این چند سال نیز به تبع فضای سیاسی و اهداف دولت هر کدام از این دو طیف ماموریت‌هایی را برعهده گرفته‌اند. تازه ترین اتفاق در این ماجرا آن است که تیم فکری دولت که بیش از همه به حلقه انحرافی نزدیک‌تر است، سناریویی دیگری را نیز در آستين پرورده است. این خبر دیروز البته رسانه ای و در فضای مجازی منتشر شد. بر این اساس فتح شورای شهر و کسب مجدد جایگاه شهرداری تهران برای تیم فعلی دولت اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت. این ماموریت بر اساس خبرهای موثق بر عهده بال غیر جنجالی و اصولگرای دولت گذاشته شده است. بر این اساس دولت در یک اقدام غیر متعارف ورود زودهنگامی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا که سال آینده برگزار می شود، خواهد داشت. نشانه های این ورود هم از آغازین روزهای امسال دیده می شود جایی که رسانه دولت تخریب مدیریت شهری را  به یک ماموریت ویژه و روزانه خود تبدیل کرده و استانداری تهران نیز اساسا وظیفه ای جز تخریب شهرداری برای خود نمی بیند. آنگونه که بررسی تحرکات رسانه ای و خبرهای موثق حکایت می‌کنند، سیبل مدیریت شهری در حملات دولتی‌ها به اصولگرایان اهمیتی بیش از گذشته یافته است.

مدل روسی گزینه کم شانس دولت

از همان سال آغازین دولت دهم، کارشناسان سیاسی با رصد فعالیت های دولت بخصوص رئیس جمهور و حلقه اطراف وی پیش بینی می کردند که دولت دهم بر خلاف سنت سیاست ورزی ایران، برای دولت بعدی خود برنامه هایی دارد. از این رو از 2 سال پیش به این سو، سناریوی های احمدی نژاد برای دولت یازدهم یکی از بحث های دامنه دار رسانه ای و محافل سیاسی بوده است. انتصاب اسفندیار رحیم مشایی به سمت معاونت اولی رئیس جمهور که در رسانه‌ها و افواه خصوصی به عنوان نزدیک ترین چهره دولتی به احمدی نژاد محسوب می‌شد و می‌شود اولین گمانه زنی‌ها پیرامون مدل مطلوب احمدی نژاد را آشکار کرد. هر چند این انتصاب به خاطر مخالفت مقام معظم رهبری چند روزی بیشتر دوام نیاورد اما اصرار های بعدی رئیس جمهور در حمایت از وی در مقابل اصولگرایان نشان داد که مسئله مشایی فراتر از حضور در دولت دهم است. از این‌رو در محافل سیاسی خبرهایی منتشر شد که احمدی نژاد در تهران

نیم‌نگاهی‌هم به مدل سیاست ورزی پوتین در مسکو دارد. کسی که بعد از محدویت قانونی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، مدودف را به عنوان حافظ این جایگاه برای 4 سال در نظر گرفته و با حمایت از او باعث پیروزی وی شد و بالاخره دیروز مجددا

به طور رسمی به این جایگاه بازگشت. با این همه دولت دهم رفتاری پیچیده‌تر از آن دارد که بتوان مدل روسی را تنها سناریوی دولت دهم برای دولت یازدهم دانست آن هم در شرایطی‌كه به خاطر عملکرد جریان خاص دولت، شانس موفقیت این گزینه کمتر از هر زمان‌ دیگری شده و اصولگرایان منتقد نیز نشان داده‌اند که حاضرند ائتلافی بزرگ در مقابل نماینده این دولت در انتخابات ریاست جمهوری تشکیل دهند. حادثه اردیبهشت سال گذشته که منجر به خانه نشینی 11 روزه رئیس جمهور شد، نقطه عطفی در تحولات حوزه آتی سیاسی کشور محسوب می‌شود. مقاومت رئیس جمهور در برابر برخی مصالح کشور و عدم فاصله گیری وی از جریانی که به شدت او را تحت تاثیر قرار داده‌اند، باعث شد که حتی بسیاری از دولتمردان فعلی نیز به این ایده نزدیک شوند که دولت دهم سوختی برای دولت بعدی نخواهد داشت. از این‌رو گزینه خانه نشینی و خروج رسمی از قدرت به گمان برخی از تحلیلگران، تنها راهی است که پیش روی این دولت به خطر تندروی های یک حلقه انحرافی باقي مانده است.



 این گمانه اما با رفتارهای احمدی نژاد تطابق ندارد و بررسی رفتار های وی از جمله تداوم و حتی تشدید هجمه علیه نهادهای رسمی و اصولگرا و همچنین اصرار بر در پیش گرفتن سیاست راضی سازی کوتاه مدت مردم در مقابل اجرای قانونی هدفمندی یارانه‌ها و توام با در نظر گرفتن منافع بلند مدت مردم و کشور، نشانگر آن است که این رفتار‌ها با اهداف خاصی صورت می گیرد که نقطه پایانی آن رقابت های انتخاباتی دوره بعدی خواهد بود. از این‌رو به نظر می رسد که علاوه بر مدل روسی، تلاشهای موازی دیگری نیز صورت می گیرد که بتواند مدل تازه ای را صورت بندی کند. دراین شاخه عملکرد رسانه دولت و همچنین برخی تصميمات دولت و هیات وزیران نشان می دهد که سرمایه گذاری بر روی برخی وزرا چون علی نیکزاد ‌‌یا چهره های پشت پرده دیگری با شدت در حال انجام است! طبق خبري كه از جلسه اخير عوامل اين جريان منتشر شده، ‌تكيه اصلي این طیف بر «مير حسن موسوي» رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و همچنين «علي نيكزاد» وزير راه و مسكن مي‌باشد! البته مي‌توان مانور تبليغاتي و رسانه‌اي دولت براي نيكزاد را كه به ويژه به واسطه پروژه مسكن مهر شناخته شده است ، در اين جهت تفسير كرد و مهم‌تر از همه اينكه دولت افتتاح بيش از 80 درصد پروژه‌هاي مسكن مهر را براي امسال و سال آينده در نظر گرفته است و همين مي‌تواند نشانه‌اي از اين رويكرد تبليغاتي براي گزينه‌هايي چون نيكزاد باشد!

تخريب ها؛ نسخه‌اي براي بازگشت به ‌بهشت؟!

تدارک رسیدن به خیابان بهشت تهران اینگونه طراحی شده كه حملات و تخريب‌هاي سازماندهي شده و مشخصي عليه شهرداري تهران و تلاش براي ناكارآمد نشان دادن مديريت آن آغاز و تا انتخابات شوراها ادامه داشته باشد! نمونه عيني اين رويكرد را مي‌توان در فعاليت‌هاي تخريبي دو روز گذشته ارگان دولت و انتشار ويژه‌نامه تخريبي عليه شهرداري تهران مشاهده كرد! در واقع مي‌توان گفت كه با برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مشخص شدن تركيب سياسي آن كه ناكامي دولت در اين انتخا‌بات را نشان داد، جريان انحرافي دولت را به اين نتيجه رساند كه از تنها فرصت‌هاي باقيمانده براي امكان پذيري ادامه حيات سياسي خود استفاده كند! از آنجا كه بقاي سياسي آنان با توجه به عملكرد نامطلوب دولت نهم و دهم و نارضايتي وسيع افكار عمومي تا حد زيادي به خطر افتاده است، رويكرد تخريبي مهم‌ترين گزينه مطلوب آنان خواهد بود كه در پناه آن عملكرد رقبا را ناكارآمد جلوه دهند!

گزارشات منتشر شده نشان مي‌دهد كه مجتبي ثمره هاشمي و احمد زريبافان براي ساماندهي فعاليت‌هاي انتخاباتي و تبليغاتي دولت در خصوص انتخابات شوراي شهر مامور شده‌اند و وظيفه انتخاب كانديداهاي مطلوب و مناسب را بر عهده دارند. برهمين اساس و در چارچوب اين رويكرد فعاليت‌هاي وسيع تخريبي اين جريان عليه مجموعه شهرداري تهران وارد فاز جديدي خواهد شد و همانگونه كه در چند روز اخير نشان داده شد، رنگ و بوي جديد خواهد گرفت! جريان دولتي در راستاي اين اهداف سياسي و انتخاباتي مطمئنا از ابزارهاي گوناگوني بهره خواهد جست! در اين بين هيچ چيز براي آنان بيش از اين مطلوبيت ندارد كه در سايه تخريب شهردار تهران و زير سوال بردن عملكرد مديريت شهري، ظرفيت خاصي را براي پيروزي در انتخابات شوراها ايجاد كنند! مسئله‌اي كه با علم به آن، از ماه‌ها و سال‌هاي پيش در دستور ارگان رسانه‌اي و تبليغات رواني دولت قرار گرفته و در رويكرد جديد آنان نمود بارزتري يافته است! حجم تخريب‌ها و بي‌اخلاقي‌هاي صورت گرفته عليه شهرداري تهران در جريان انتخابات مجلس شوراي اسلامي و همچنين سيلاب بي‌سابقه تهران مشاهده شده و مي‌توان پيش‌بيني كرد كه در ماه‌هاي آينده به نحو شديد‌تر و بي‌رحمانه‌تري دنبال شود!

در اين راستا اضلاع ديگر مثلث تخريب نيز بيكار نخواهند نشست! مجموعه نيروهاي تندروي موسوم به جريان پايداري، دولت و اصلاح طلبان سه ضلع مثلثي را تشكيل خواهند داد كه در يك هدف مشترك خواهند بود و آن نيز تخريب شهردار تهران و ناكارآمد جلوه دادن مديريت شهري! همانگونه كه در جريان سيلاب اخير تهران اين سه ضلع مثلث تخريب به هم رسيده و بد اخلاقي‌هاي سياسي و تخريب‌هاي هماهنگي را عليه شهرداري و مترو‌ تهران به انجام رساندند،‌پيش‌بيني چنين ائتلافي از هم‌‌اكنون مشهود مي‌باشد و در عين حال به اين نكته مي‌بايست اشاره كرد كه همانگونه كه در جريان تخريب‌هاي اخير،‌بسياري از بزرگان اصولگرا به دفاع از عملكرد شهردار تهران برخاسته و مقابل بي‌اخلاقي‌هاي صورت گرفته واكنش نشان دادند، ‌از هم‌‌اكنون نيز مجموعه بزرگ اصولگرايي برابر مثلثي كه نهايتا هدف آن مقابله با ظرفيت‌هاي اصولگرايي اصيل است، متحد شوند
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷۹
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۳۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
51
115
زنده باد سردار قالیباف
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
تا کور شود هرآنکه نتواند دید
کوروش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
تورو خدا دوباره جوگیر نشین بابا ..زنده با د و مرده باد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
اشتباهی مثبت دادم یکی کم کنید:)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
413
84
از اين همه داستان سرايي ودروغ گويي خسته نمي شويد! از اين همه جوسازي عليه احمدي نژاد كه از سال 84شروع كرديد چه نتيجه اي گرفتيد! اگر احمدي نژاد مي خواست مي خواست در قدرت بماند وعشق قدرت ورياست داشت كه مثل شما مي شدنه عكس شما..
پاسخ ها
دیدگاه ایندگان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
دوست عزیز تا الان که 7 سال در قدرت و ریاست مانده و آینده را هم خدا میداند و دوستان فقط پیش بینی میکنند...
شهرام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
جناب نا شناس یا احمدی نژاد را نمی شناسی یا از طرفداران افراطی ایشان می باشی .
جناب احمدی نژاد از دوران دانشجویی در قدرت بوده از بخشداری و فرمانداری در ماکو و خوی تا استانداری اردبیل و مجمع تشخیص مصلحت و شورای نگهبان و شهرداری تهران و آخر سر ریاست جمهوری ! همیشه میز مدیریت داشته ! زمانی که هم دانشگاهیهای ایشان در جبهه های جنوب و غرب می جنگیدند ایشان میزهای فرمانداری و معاونت استانداری محکم چسبیده بود تا دشمن در این میزها خط نیندازد . داداش
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
تا الآن بیش از ده برابر رای‌های مثبت رای منفی گرفتید. نکنه فکر می‌کنیذ این همه آدم نفهمند و شما فهمیده؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
ايول. موافقم
من به مادام العمري احمدي نژاد راي ميدم
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
نیست که حالا نشده !!!
موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
5
45
به به ببین چه خبره ما چه انتظاری داریم که تو این جامعه پیشرفت هم بکنیم
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
54
308
نه احمدی نژاد و نه قالیباف.
ما یک رئیس جمهور اصلاح طلب نیاز داریم. تمام .
پاسخ ها
ناشناس
| GERMANY |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
ما که هشت سال رییس جمهور اصلاح طلب داشتیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
خاتمی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
دوستان توجه كنند اين اعدادي كه در تاييد و يا رد اين گزينه اعلام شده تنها در اين مورد جابجا اعلام ميگردد و اسناد آن در دفتر سايت موجود است !!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
هنوز یادمان نرفته چه بر سر مملکت در زمان اصلاحات آمد نمونش تخته شدن در نیروگاههای هسته ای که برای من ایرانیست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
اقای ناشناس همان هشت سال دوران اصلاحات هم معنی زندگی رافهمیدیم
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
7
118
ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی
این ره که تو می روی به ترکستان است
فقط
خدا کنه که خوابم نبره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
27
159
خدایی من خودم زیاد از قالیباف خوشم نمیاد ، اما کارهایی برای تهران کرد که فکر نکنم کس دیگه ای در طول تاریخ شهرداری بتونه انجام بده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
همه اون کارها در زمان شهرداری حاج محمود اجرایی شد و قالیباف فقط افتتاح کرد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
گل گیاه کاشتند هم شد کار اگر زرنگه بره اتوبان جدید بزنه نه اینکه BRT را نه اینکه دوربرگردون
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
خدایی چرا یکی خدمت میکنه رو خراب میکنید.زمان کدوم شهردار انقد فضای سبز داشتیم.اگه احمدی نژاد زرنگ بود زمان خودش رسالت و توحیدو تموم میکرد.زنده باد آقای قالیباف عزیز..................
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
خود شهرداری چیا ازش نفرت دارن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
شهرداری شده شعبه دوم سپاه
احسان از مشهد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
خوبه پس بگیم که همه کارها رو آقایان خاتمی و هاشمی اجرا کردند و آقای احمدی نژاد فقط افتتاح کرد
بابک
| UNITED STATES |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
کرباسچی بهترین شهردار تهران بوده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
من برای این دو ناشناس اولی واقعا متاسفم کع نمک می خورند و نمکدون می شکنند. احمدی نژاد تو دوران خودش چی کار کرد؟ چند تا نمونه اش رو بگو...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
7
110
تا آنجا که ما یاد داشته ایم و داریم غیر از دوران آقای هاشمی که شهردار کرباسچی بود، دولتی ها هیچ موقع روی خوشی به تعامل با شهرداریچی ها نداشتند.
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
5
59
در صورتی که این سناریو تحقق پیدا کنه احتمالاً همانگونه که سند چشم انداز و برنامه پنج ساله مورد بیمهری قرار گرفت، طرح تفضیلی تهران هم به فراموشی سپرده خواهد شد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
23
129
اصلاح طلبان را تخریب گر ننامید انها مصلحند و ان را در عمل ثابت کرده اند صادق باشیم تا بمانیم .
پاسخ ها
ناشناس
| GERMANY |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
باشه!!!
این رو تو عمل ثابت کرده اند!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
29
39
معامله خوبیه , از نظر من قبوله , احمدی نژاد رو بدی قالیباف رو بگیری
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
1
53
نمیدونم قدرت لذت داره یا شهرت ، چون خدمت ملاک نیست . آخه بزرگانمون میگن کسی که بدونه برای پستی یا مقامی از اون کسی بهتر است ، اگه تو اون مقام بمونه خیانت کرده و.......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
52
13
تحلیل کودکانه ای بود.
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
7
54
کشور در حال نزدیک شدن به جنگ با اعراب اسرائیل آمریکا اروپا و اتحاد این بدخواهان میباشد

سیاستمداران ما در کجا هستند

از طرف کلیه ایرانیان در هر قشر عقیده دین مذهب و تمامی اقوام
از شما درخواست دارم بیدار شوید و یکپارچه متحد .
اول مسلمان بعد ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
56
7
از تخریب این ور گفتی اگه واقعا مردید ! از امثال قالیبافان هم بنویسید که چه کرده اند . مواظب باشید خودتان و دینتان را بخاطر دیگران نفروشید . خواه پند بگیر خواه نه
پاسخ ها
سینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
از اسمی که انتخاب کردی طرز فکرت کاملا مشخص است - لازم نبود پیغام بذاری !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
بگم؟
1- کمک به افتتاح یک خط کامل مترو و جابجایی میلیونی سفر
2- راه اندازی حداقل چهار خط بی آر تی که شمال و غرب را به جنوب و شرق وصل می کند
3- ایجاد فضای سبز، نصب مبلمان شهری و وسایل ورزشی در بوستان ها
4- بهبود پیاده رو های سطح شهر (نمونه محسوسش خیابان ولی عصر (عج) )
5- مکانیزه کردن خدمات شهری اعم از جمع آوری زباله، نظافت و ...
6- اجرا و افتتاح چند تونل و بزرگراه
7- از بقیه طرح ها چیزی نمی گم چون عقل شما به ان ها قد نمی دهد
حکیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
2
44
ای کاش در میان این هیاهو، لحظه‌ای هم به یاد خدا می‌افتادیم و به مشکلات روزمره مردم و شرف انسانی آنان و منزلت انسان در اسلام فکر می‌کردیم. آنوقت واقعاً‌ به "بهشت" می‌رفتیم
امیر میانجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
6
38
این کار بنوعی دست و پا زدن برای آینده سیاسی محسوب می شود . آقای احمدی نژاد با توجه به رفتارهایی که در دوران هفت ساله ریاست جمهوری داشته بیش از آن که به استمرار قدرت فکر کند به آینده سیاسی خود فکر می کند و احتمالا می داند که جامعه آن جایگاهی که به روسای جمهور خوشنام تر از ایشان قایل است شاید برای ایشان قائل نباشد و دوران پس از ریاست جمهوری دوران چندان آرامی برایشان نباشد لذا درصدد است تا با یک تیر اگر شد دو نشان بزند و الا به همان یک نشان هم راضی است که با داشتن پست اجرایی آنهم در پایتخت به این هدف برسد
شاکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
7
32
مگه بعععضی ها به جز تخریب برخی ها کاردیگه ای انجام میدن ...ت خ ر ی ب...!!!!!!!!!!!!!!!
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
13
17
من به عنوان یه جوون ایرانی .. همیشه قدر زحمت های قالیباف رو میدونم و تا پای جونم پای خلبان محبوب میمونم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
65
5
درود بر احمدی محبوب
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
78
3
زنده باد احمدی نژاد . درود خداوند بر او

همچنین بر محمد خاتمی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
حقه باز خودتی اسم سید محمد عزیز را نوشتی تابرای احمدی نژاد مثبت جمع کنی؟؟؟؟؟
ایران
| UNITED STATES |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
تا الان چند تا مثبت گرفتی؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
تو نمی خواهد برای خدا تعیین تکلیف کنی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
4
16
البته شهردار تهران از ریاست جمهوری کم نیست همونطور که اگر کرسباسچی اون بلا سرش نمی اومد شاید رییس جمهور میشد و یا اقای احمدی نژاد از آن جایگاه رییس جمهور شد چرا آقای قالیباف که بسیار لایق و توانمندن نتونن تازه منم اگر اینقدر بودجه در اختیار داشتم و هیچ حساب کتابی هم نداشت میتونستم رییس جمهوربشم
دلسوز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
46
8
حیف است احمدی نژاد را با قالیباف مقایسه کنید قالیباف فقط شهرداری تهران را پر کرد از دوستان نزدیک و فک و فامیل اگه دولت دستش بیفته چکار میکنه ایشان تو همین دور دوم اتنخابات از بودجه شهرداری برای دو کاندید مورد نظرش استفاده میکرد و تمام تالاره و نواحی و مناطق شهرداری را در اختیارشان گذاشت و همه کارکنان و شهرداران را بسیج عمومی کرد که خوشبختانه رای نیاوردند پس صد رحمت به احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
په نه په احمدی نژاد حتما دور وبریاش از مریخ اومده
به دفترش نگاه کن ازهیچ قوم وخویشی شرمنده نشده
...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
9
46
درود بر اصلاح طلبان
sunrise
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
28
5
انتخاب
این احمدی نژاد نیست که به فکر بعد از خرداد 91 هست بلکه کاملا واضح و مشخصه آقایون شروع به فعالیت گسترده کردند تا احمدی نژاد رو برای همیشه از سیاست و مدیریت دور کنند ... اون جریان انحرافی و تاختن به مشایی برای کاندید نشدن جواب داد حالا هم میخواند حرکتای دیگه کنند ...
خدا بزرگه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
2
12
هه هه، عكس پائيني خيلي باحاله...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
21
10
هركه خدمت صادقانه انجام بده تاج سرمردمه بهتره بجاي اختلاف وشايعه پراكني به مصلحت كشو.ر فكركنيم وحرفاي حضرت آقارو بيني بين اللهي گوش كنيم وواقعا دنباله روي ايشون باشيم تاخداي نكرده مديون امام وخون شهدا نشيم
محمد رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
33
6
تخریب تا کی؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
مثبت اشتباه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
منفی اشتباهی
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
4
35
جان محمود بی خیال شو، بشین استراحت کن
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
52
8
خدايا به رييس جمهور مردمي و عزيزمون صبر و استقامت و سلامت عنايت بفرما كه مورد بيشترين تهمتها و تخريبها و كينه ورزيها قرار ميگيره.
الهي آمين
فرقی نداره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
13
39
فقط اصلاح طلبان هستند که میتونند وجه کشور را چه از نظر ساسیت خارجی و چه سیاست داخلی برگدانند
وگرنه کارمان تمام است این دفعه دیگه
پاسخ ها
44
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
مگه اصلاح طلب ها 8 سال روی کار نبودن ؟؟ مثلا چه اصلاح مهمی انجام دادن جز چند تا جمله دهن پرکن و فوقش مثلا آزاد کردن چند تا آلبوم موسیقی و ... اگر کسی اصلاح مهم تری دید لطفا بگویید ما هم بفهمیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
18
16
فکر نکنم اصلاح طلب ها خیلی مخالف آقای قالیباف باشن
حتی شاید بتوان گفت آقای قالیباف مدویون آرای اصلاح طلبان شورای شهر هستن
رابطه ی آقای قالیباف هم با اصلاح طلب ها هیچ مشکلی ندارن!!
اصلاح طلب ها گزینه ی خوبی برای همکاری با آقای قالیباف هستند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
قالیباف قطعا مورد تایید اصلاح طلبان است. برخلاف اقای احمدی نژاد که تخصصش کاملا ًزمینی( ترافیک) است، آقای قالیباف تخصصش آسمانی(خلبانی) و حتما افق فکریش هم بلند است.
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
3
12
واقعا/ض باعث تأسف اسنت .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
14
14
سیدحسن خمینی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
ریاست جمهوری برای سید حسن خیلی کمه!
مزدک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
51
5
دکتر احمدی نژاد مرد خداست.خدا حفظش کند.او یک ایرانی به تمام معناست.
پاسخ ها
سیدمهدی موسوی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
پس این منفی ها رو افغانی ها دادند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
زرشک !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
مرد خدا بودن معیار دارد و بر اساس معیار خداوند او یک غاصب است چون می داند از او شایسته تر برای سرپرستی مردم هست ولی باز خود رایی می کند... ان شاء الله هر چه لیاقت اش است به او بدهد.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
1
1
واقعا براتون متاسفم؟اگه احمدی نژاد قالیباف رو بعنوان رقیب بیانگرد از همان اول میتونست قالیباف رو بعنوان شهردار نپذیرد
کوروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
4
1
فقط داش محمود ( دزدگیر 88 !!!) با 4 سال ضمانت!
بانو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
2
5
بهترین شخص برای شهرداری تهران "خانم معصومه ابتکار"می باشد.
در ضمن تحمل دوباره آقای احمدی نژاد رو نداریم.لطفاَ به داد ملت برسید،با حضورمجدد ایشان کشور را دوباره به حاشیه نبرید.
بابک
|
UNITED STATES
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
3
1
امیدوارم کرباسچی یا رضا خاتمی یا عبدالله نوری کاندید بشن
صدف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
1
5
شمارا به خدا یکی دکتر را بفرستد دور کاری،مگر طرح خودشان نیست پدرجان برو دورکاری هم خودت نفسی میکشی هم جماعتی.
بهزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
2
1
همه خوب هستن ولی هیچ کدوم برای مردم کار نمی کنن.دکتر قالیباف واقعا ارزشمند است
شهاب میانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
5
1
در روزهای پایانی هر دولتی تخریب ها علیه آن دولت زیاد می شود و این مسئله در ایران بسیار طبیعی است.مردم در سالهای آینده احمدی نژاد و تفکر عدالت محور وی را خواهند شناخت.
برای آقای دکتر احمدی نژاد سلامت و طول عمر با عزت از درگاه ایزد منان خواهانیم.
سپر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
3
7
ما ازاقای ریس جمهور میخواهیم بعداز اتمام ریاست جمهوری به زادگاهش(اردان) برگردد واستراحت کند تااصلاح طلبان بیاینند واقتصاد ایران را سروساماندهند
کمالی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۲
3
6
درود بر سید محمد خاتمی عزیز ودوست داشتنی خدا برامون حفظش کنه دشمناشو هدایت کنه
نظرات بینندگان