arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۸ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰

محسنی اژه‌ای: ریاست من در قوه قضائیه شایعه است

غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پس از موفقیت آقای رئیسی در ریاست جمهوری آیا شما در قوه قضاییه می‌مانید یا به دولت می‌روید گفت: در قوه قضاییه باقی خواهم ماند. وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه شایعاتی در خصوص حضور شما در قوه قضاییه به عنوان رئیس وجود دارد آیا آن را تایید می‌کنید گفت: همه این‌ها شایعات است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: غلامحسین محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه شایعاتی در خصوص حضور شما در قوه قضاییه به عنوان رئیس وجود دارد آیا آن را تایید می‌کنید گفت: همه این‌ها شایعات است.

غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در حاشیه نشست کارآموزان وکالت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پس از موفقیت آقای رئیسی در ریاست جمهوری آیا شما در قوه قضاییه می‌مانید یا به دولت می‌روید گفت: در قوه قضاییه باقی خواهم ماند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه شایعاتی در خصوص حضور شما در قوه قضاییه به عنوان رئیس وجود دارد آیا آن را تایید می‌کنید گفت: همه این‌ها شایعات است.

معاون اول قوه قضائیه درباره سرانجام سند تحول بیان کرد: ان شاءالله با کمال قوت و شدت این قضیه ادامه پیدا خواهد کرد این سندی نیست که با رفت و آمد افراد متوقف شود و حتما ادامه و ارتقا پیدا می‌کند.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به این سوال که آیا جمعه آقای رئیسی جشن پیروزی را می‌گیرد یا خیر بیان کرد: این موضوع را مردم باید مشخص کنند.

نظرات بینندگان