arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۸ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰

بیش از ۱۰ کیلوگرم تریاک در معده ۳مسافر اتوبوس در نایین کشف شد

ماموران پلیس شهرستان نایین در شرق استان اصفهان در بازرسی از ۳ مسافر اتوبوس موفق به کشف ۱۰ کیلو و ۹۷۵گرم تریاک از معده آنان شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ماموران پلیس شهرستان نایین در شرق استان اصفهان در بازرسی از ۳ مسافر اتوبوس موفق به کشف ۱۰ کیلو و ۹۷۵گرم تریاک از معده آنان شدند.

سرگرد هادی کیان مهر فرمانده انتظامی نایین گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نایین هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه اتوبوس ولوو را که در مسیر زاهدان عازم اصفهان بود برای بازرسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از این اتوبوس متوجه حالات و رفتار مشکوک سه نفر از مسافران شدند و به همین منظور آنان را برای بازرسی بدنی به اداره پلیس منتقل کردند.

فرمانده انتظامی نایین افزود: در بازرسی از این سه نفر بیش از ۱۰ کیلو گرم تریاک که به‌صورت بلع داخل معده آنان جاساز شده بود ،کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین همچنین از کشف محموله برنج خارجی قاچاق به وزن بیش از ۲۳تن و ارزش ۳ میلیارد ۵۰۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشنده در این خطه کویری خبرداد.

سرگرد هادی کیان مهر افزود : مأموران ایستگاه بازرسی شهید شرافت حین کنترل و نظارت بر خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا که وارد ایستگاه شد مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: این خودروحامل ۵۹۸ کیسه ۴۰ کیلویی برنج خارجی بود که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد و کامیون و محموله ها توقیف شد.
سرگرد کیان مهر از دستگیری راننده کامیون در این رابطه خبر داد و افزود: ارزش مجموع محموله‌های کشف شده توسط کارشناسان ۳ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال اعلام‌ شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت : متهم به مراجع قضائی معرفی شد.
ایستگاه شهید شرافت در کیلومتر ۱۵ جاده نایین به اردکان یزد قراردارد.
راه‌های کویری شهرستان نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان یکی از نقاط حمل و نقل انواع کالای قاچاق در کشور محسوب می‌شود.

 ایرنا

نظرات بینندگان