arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۲ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

پیش‌درآمد «دیو و دلبر» سریال می‌شود

پروژه ساخت پیش‌درآمدی بر فیلم «دیو و دلبر» (۲۰۱۷) در قالب یک سریال هشت قسمتی، در دیزنی پلاس کلید خورد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پروژه ساخت پیش‌درآمدی بر فیلم «دیو و دلبر» (۲۰۱۷) در قالب یک سریال هشت قسمتی، در دیزنی پلاس کلید خورد.

به گزارش  پایگاه اطلاع‌رسانی ورایتی، لوک ایوانز بازیگر نبرد تایتان‌ها، رابین‌هود و هابیت و جاش گد صداپیشه نقش اولاف در انیمیشن یخ زده (فروزن) که در فیلم دیو و دلبر نقش گاستون و لیفو را بازی می‌کردند، در این سریال لایواکشن و موزیکال نقش خود را تکرار می‌کنند. بریانا میدلتون بازیگر تازه‌کار آمریکایی نیز برای بازی در نقش تیلی، خواهر ناتنی لیفو، به تیم ساخت این سریال می‌پیوندد. خبر ساخت پیش‌درآمدی بر فیلم دیو و دلبر اولین بار در مارس سال ۲۰۲۰ اعلام شد اما این پروژه حالا به طور رسمی در دیزنی پلاس کلید خورده است.

ماجراهای این سریال در قلمروی دیو و دلبر و سال‌ها پیش از آغاز داستان عاشقانه میان دیو و بل اتفاق می‌افتد و در آن سه شخصیت گاستون، لیفو و تیلی پس از برملاشدن یک راز شوکه کننده درباره گذشته تیلی، سفری غیرمنتظره را آغاز می‌کنند و از رمزورازهای بی شمار این قلمروی آشنا پرده برمی‌دارند.

داستان پیش‌درآمد دیو و دلبر توسط گد، ادوارد کیتسیز و آدام هورویتز نوشته شده و در هشت قسمت ساخته خواهد شد. بازیگر نقش گاستون تهیه‌کنندگی پروژه را برعهده دارد و لیزل تامی، اولین بانوی سیاه‌پوست که نامزد جایزه تونی برای بهترین کارگردانی شد. علاوه بر تهیه‌کنندگی اجرایی، کارگردانی قسمت اول را برعهده خواهد داشت. آلن منکن آهنگساز و پیانیست برنده ۸ جایزه اسکار نیز موسیقی متن آن را کار می‌کند. ساخت این سریال از بهار سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد.

گری مارش (Gary Marsh) رئیس شاخه تلویزیونی دیزنی درباره این سریال می‌گوید: برای کسانی که سوال داشتند چگونه یک آدم بی عاطفه مثل گاستون و یک آدم ساده لوح مثل لیفو با هم دوست و هم پیمان شدند و این که چطور یک ساحره اسرارآمیز آمد و شاهزاده را با یک طلسم به دیو تبدیل کرد، این سریال جواب تمام سوالات خواهد بود و همزمان سوالات جدیدی را طرح می‌کند.

فیلم لایواکشن دیو و دلبر مارس سال ۲۰۱۷ با بازی اما واتسون و دن استیونز در نقش‌های اصلی اکران شد. هیچکدام از این دو بازیگر در سریال جدید دیزنی پلاس حضور نخواهند داشت. این فیلم با نقدهای مثبت همراه شد و در گیشه هم عملکرد موفقی داشت و با بودجه ساخت ۱۶۰ میلیون دلاری، در گیشه جهانی بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون فروش کرد.

ایرنا 

نظرات بینندگان