arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۶ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

چرا پخش فوتبال در سینماها لغو شد؟

پخش بازی شب گذشته تیم‌ملی فوتبال ایران در حالی چند ساعت مانده به آغاز مسابقه لغو شد که هنوز هیچ توضیح رسمی در این باره داده نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پخش بازی شب گذشته تیم‌ملی فوتبال ایران در حالی چند ساعت مانده به آغاز مسابقه لغو شد که هنوز هیچ توضیح رسمی در این باره داده نشده است.

در سالی که وضعیت سینماها هر روز بحرانی‌تر و درخواست‌های متعددی برای تغییر کاربری سالن‌ها ارائه می‌شود، بسیاری از سینمادارها تصور می‌کردند که پخش مسابقه‌های تیم ملی فوتبال مرهمی موقت بر گیشه خالی سینماها می‌تواند باشد. پروسه دریافت مجوز پخش اگرچه با تاخیر انجام شد، اما با پیروزی‌های پیاپی تیم ملی استقبال مخاطبان هم از تماشای فوتبال در سالن‌های سینما به تدریج افزایش یافت.

این استقبال در مسابقه آخر مرحله مقدماتی جام جهانی میان ایران و عراق در شامگاه سه‌شنبه ۲۵ خردادماه، بیشتر هم شد تا جایی که در برخی شهرهای بزرگ کشور تمام سینماهای فعال، آماده پخش فوتبال شدند و در تهران هم سینماهایی که در ماه‌های گذشته به دلیل اکران نشدن فیلم مخاطب پسند تعطیل بودند، گیشه بلیت فروشی خود را باز کردند.

اما چند ساعت مانده به شروع مسابقه یکی از سایت‌های فروش بلیت در اطلاعیه‌ای و بدون هیچ توضیحی کنسل شدن پخش مسابقه ایران و عراق در سینماهای کشور را اعلام کرد.

سخنگوی انجمن سینمادارها توضیح درباره چرایی این اتفاق را به سازمان سینمایی ارجاع می‌دهد ولی تاکنون کسی پاسخگو نبوده است.

پخش این مسابقه فوتبال در سینماها در حالی لفو شده که بلیت تماشای مسابقه والیبال تیم‌های ملی ایران و برزیل در ساعت ۲۳:۳۰ امشب، ۲۶ خردادماه در آمفی‌تئاتر پردیس ملت در سایت‌های سینمایی فروخته می‌شود.

ایسنا 

نظرات بینندگان