arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۱ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

بنیانگذار علی بابا نقاش می‌شود؟

جک ما، میلیاردر چینی و  بنیانگذار شرکت علی بابا، این روز‌ها مشغول نقاشی است و  زمان زیادی را به این فعالیت اختصاص می‌دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جک ما، میلیاردر چینی و  بنیانگذار شرکت علی بابا، این روز‌ها مشغول نقاشی است و  زمان زیادی را به این فعالیت اختصاص می‌دهد.

به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب، به گفته معاون اجرایی شرکت علی بابا، جک ما این روز‌ها خود را از فشار کاری جدا کرده و نقاشی را به عنوان یک سرگرمی انتخاب کرده است.

نکته جالب درباره این سرگرمی جدید جک ما را می‌توان استعدادش دانست که با وجود آن که زمان زیادی از آغاز نقاشی وی نمی‌گذرد، اما در این زمینه استعداد بسیار بالایی از خود  نشان داده است.

 

معاون اجرایی این شرکت می‌گوید: "ما یک سال سخت را پشت سر گذاشتیم، زیرا پکن به دنبال انتقاد از سیستم نظارتی چین، به شدت با شرکت  برخورد کرد. نوامبر گذشته، رگولاتور‌های چین پیشنهاد اولیه برنامه ریزی شده ۳۴.۵ میلیارد دلاری اولیه Ant Group، یک شرکت وابسته مالی علی بابا را فقط چند روز قبل از آغاز تجارت آن به حالت تعلیق درآوردند. "

بنیانگذار علی بابا
تسای به CNBC درباره جک ما گفت: "این ایده که جک از قدرت عظیم برخوردار است، کاملا درست نیست. او دقیقاً مانند من و شما است، او یک فرد عادی است که دوست دارد اکنون به تفریحات عادی خود بپردازد. "

در ماه آوریل، نهاد‌های نظارتی این شرکت را به دلیل نقض قوانین ضد انحصار ۲.۸ میلیارد دلار جریمه کردند.

نظرات بینندگان