arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۶ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۰

روایت پزشک نجات دهنده اریکسن از اولین لحظات به هوش آمدن این بازیکن

پزشکی که توانست جان بازیکن دانمارک را پس از ایست قلبی نجات دهد از اولین ثانیه‌های به هوش آمدن این بازیکن صحبت‌هایی را انجام داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: مسابقات یورو ۲۰۲۰ در شرایطی از هفته گذشته از سر رفته گرفته شد که یکی از اتفاقات مهم این دوره از مسابقات ایست قلبی کیریستین اریکسن ستاره تیم دانمارک بود.

این بازیکن در دقیقه ۴۳ دیدار تیمش با دانمارک در زمین ایست قلبی کرد و دقایقی روی زمین افتاد اما پس از شوک دادن به هوش آمد و سپس به بیمارستان منتقل شد.

با این حال پزشکی که جان این بازیکن را نجات داد از لحظات پر استرس تا به هوش آمدن این بازیکن را بازگو کرد.

کلیفلند پزشک حاضر بالای سر اریکسن در زمین مسابقه گفت: همان ثانیه‌های ابتدایی سعی کردم که با این بازیکن ارتباط برقرار کنم تا او به شرایط محیط بازگردد. این بازیکن ۳۰ ثانیه پس از اینکه به هوش آمد چشمانش را باز کرد. من از او پرسیدم که آیا می‌تواند شرایط محیط را حس کند؟ ارکسن هم در پاسخ گفت که من با شما هستم اما تنها ۲۹ سال سن دارم.

نس کلینفلد، پزشکی که جان کریستین اریکسن را پس از بیهوش شدن در دیدار برابر فنلاند نجات داد، درباره نخستین صحبت‌های این بازیکن برجسته دانمارک و باشگاه اینتر ایتالیا پس از احیا شدنش گفت: من بلافاصله با اریکسن  پس از آن حادثه ارتباط مستقیم برقرار کردم. اریکسن پس از ۳۰ ثانیه چشمانش را گشود و می‌توانستم با او حرف بزنم. پرسیدم آیا با ما هستی؟ اریکسن هم پاسخ داد: بله با شما هستم. من فقط ۲۹ سال دارم.

کریستین اریکسن، هافبک تیم ملی دانمارک در دقیقه ۴۳ بازی با فنلاند غش کرد و برای ادامه مداوا به بیمارستان اعزام شد.

نظرات بینندگان