arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۲ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۰

ربیعی: گلایه‌ها را به فردای انتخابات بسپاریم

سخنگوی دولت با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، تاکید کرد: بیایید گلایه‌ها را به فردای ‎انتخابات بسپاریم تا در کنار هم، همه آن گلایه‌ها را به مطالبه و تغییر تبدیل کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی ربیعی سخنگوی دولت امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در رشته‌توییتی در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: هم‌وطنانم، بیایید گلایه‌ها را به فردای ‎انتخابات بسپاریم تا در کنار هم همه آن گلایه‌ها را به مطالبه و تغییر تبدیل کنیم. روز انتخابات روز آبیاری بذر امید است؛ روزی که اگر گلایه‌ای هم هست با زبان رای باید جاری شود.

به عنوان کسی که همواره و همچنان به آرمان اصلاح و ترقی بر مبنای ارزش‌های انقلاب اسلامی متعهد و کوشا بوده‌ام، می‌گویم که ‎مشارکت حداکثری و تلاش برای بارور کردن بذرهای امید، تنها را اصلاح خردمندانه و ماندگار است.

فارغ از اینکه نتیجه آرا چه کسی خواهد بود، صندوق و مشارکت، میراث گرانبهایی است از زحمات، تلاش‌ها، زندان‌ها، تبعیدها و خون‌هایی که خاک وطن را لاله‌گون کردند و ‎جمهوریت را برای فرزندان ایران برجای گذاشتند.

از صمیم قلب امیدوارم که امروز با اراده شما مردم بار دیگر ثابت کنیم که اجازه نخواهیم داد عده‌ای روزنه‌های امید ما را ببندند. باید میراث ‎صندوق‌ها را مراقبت و اجازه پایکوبی به بدخواهان ایران و تحریم‌گران ندهیم.

نظرات بینندگان