arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۰۹ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

منتخبان ششمین شورای شهر خرم‌آباد مشخص شدند

فرماندار خرم‌آباد گفت: با اتمام شمارش آرای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، ۹ عضو اصلی و پنج عضو علی البدل این شورا مشخص شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: فرماندار خرم‌آباد گفت: با اتمام شمارش آرای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، ۹ عضو اصلی و پنج عضو علی البدل این شورا مشخص شدند.

جعفر طولابی اظهار کرد: کرم نعمتی با ۸ هزار و ۶۸۰ رای، حجت اله احمدی پور با ۸ هزار و ۵۱۷ رای، حمیدرضا با صفریان ۸ هزار و ۳۷۸ رایا ، مجید دریکوند با ۷ هزار و ۸۷۹ رای، یونس امرایی با ۷ هزار و ۲۵۱ رای، رضا بیرانوند ( کد انتخاباتی ۱۸۷) با ۶ هزار و ۶۷۵ رای، عباس قلاوندی با ۶ هزار و ۱۴ رای، هوشنگ نصیری با ۵ هزار و ۸۵۴ رای و هادی زینی وند با ۵ هزار و ۴۱۰ ، اسامی ۹ نفر برگزیده برای عضویت اصلی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد می‌باشند.

وی افزود : سجاد کاظمی، صادق جوازی، شاهین بیرانوند، حمیدرضا پیله رام و رضا بیرانوند ( با کد انتخاباتی ۱۸۶) نیز پنج عضو علی البدل ششمین شورای اسلامی شهر خرم‌آباد شدند.

وی ادامه داد: نتایج شمارش آرای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی در سایر شهرهای شهرستان خرم آباد و روستاها در حال جمع‌بندی است و بزودی اعلام می‌شود.

صلاحیت ۲۵۰ داوطلب انتخابات شورای شهرهای خرم‌آباد، زاغه و سپیددشت تایید شده و ۲۰۰ نفر از این تعداد مربوط به شهر خرم‌آباد بود، همچنین ۱۸۳ شعبه اخذ رای برای انتخابات شورای شهرهای خرم آباد پیش‌بینی شده بود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۸ خرداد همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار شد.

انتخابات ۲۸ خرداد در ۳۱ حوزه شهری و یکهزار و ۷۰۰ حوزه روستایی لرستان برگزاری شد و ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی نیز با ۲۴ شعبه بر روند برگزاری این رویداد سیاسی در استان نظارت داشت.

نظرات بینندگان