arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۱ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

وضعیت آب و هوا، امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ / آسمان کشور تا ۵ روز آینده صاف و آفتابی است

کارشناس سازمان هواشناسی برای پنج روز آینده هوای صاف و آفتابی را برای اغلب نقاط کشور پیش‌بینی کرد و گفت: در همین مدت در استان‌های خوزستان، ایلام، بوشهر در ساعات عصر رگبار باران پیش بینی می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی برای پنج روز آینده هوای صاف و آفتابی را برای اغلب نقاط کشور پیش‌بینی کرد و گفت: در همین مدت در استان‌های خوزستان، ایلام، بوشهر در ساعات عصر رگبار باران پیش بینی می‌شود.

«فریبا گودرزی» امروز (شنبه) درباره وضعیت جوی اکنون کشور گفت: جوی پایدار و آسمانی صاف و آفتابی در اغلب نقاط کشور در پنج روز آینده خواهیم داشت.

وی ادامه‌داد: امروز و فردا در ارتفاعات البرز مرکزی در ساعت‌های عصر و اوایل شب افزایش ابر و گاهی رگبار پراکنده بارن پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی افزود: امروز و فردا در استان‌های خوزستان، ایلام، بوشهر در ساعات عصر رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، در استان‌های زنجان، همدان، آذربایجان شرقی، مرکزی، اصفهان، قم، یزد و جنوب سمنان افزایش سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه‌کرد: از امروز تا روز سه‌شنبه در شرق کشور و نیمه شمالی استان سیستان و بلوچستان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که سبب کاهش کیفیت هوا خواهد شد، در این مدت هوای زابل با طوفان و گرد و خاک همراه خواهد بود.

گودرزی خاطرنشان‌کرد:آسمان تهران صاف و گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در مناطق جنوبی شهر با افزایش باد و گاهی گرد و خاک مواجه هستیم، بیشینه دمای هوای امروز پایتخت ۳۷ درجه سانتیگراد است.

وی گفت: امروز دریای خزر مواج است.

نظرات بینندگان