arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۴ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

روحانی پیروزی رئیسی در انتخابات را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی با تبریک پیروزی سید ابراهیم رئیسی تاکید کرد: بی شک بهره گیری از همه ظرفیت های مادی و معنوی موجود و ساماندهی بهینه امکانات می تواند به حل مشکلات و تسریع در رسیدن به مطالبات مردمی یاری رساند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: رئیس جمهور در پیامی با تبریک پیروزی سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد: بی شک بهره گیری از همه ظرفیت های مادی و معنوی موجود و ساماندهی بهینه امکانات می تواند به حل مشکلات و تسریع در رسیدن به مطالبات مردمی و تحقق آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی یاری رساند.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیسی (دامت تائیداته)

انتخاب جنابعالی از سوی ملت بزرگ ایران به عنوان رئیس جمهور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

امید دارم با تلاش جنابعالی و با همدلی بیشتر با تمامی ارکان و قوای کشور، در این جایگاه خطیر نیز شاهد اقدامات موثر در جهت پیشرفت و آبادانی کشور و آرامش و رفاه مردم فهیم ایران عزیز باشیم.

بی شک بهره گیری از همه ظرفیت های مادی و معنوی موجود و ساماندهی بهینه امکانات می تواند به حل مشکلات و تسریع در رسیدن به مطالبات مردمی و تحقق آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه داخلی و خارجی یاری رساند.

همچنین دولت دوازدهم اعلام می دارد که در روزهای پیش رو آمادگی اقدامات لازم برای انتقال تجارب و مقدمات و شرایط انتقال بار امانت به دولت سیزدهم را معمول خواهد داشت.

از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت آن‌جناب و سعادت مردم عزیز ایران بزرگ را مسالت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

نظرات بینندگان