arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۵ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

توسلی از حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ راهی مجلس شد

فرماندار شهرستان بهار گفت: "فتح الله توسلی" کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، به عنوان نماینده شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: فرماندار شهرستان بهار گفت: "فتح الله توسلی" کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، به عنوان نماینده شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

احسان قنبری اظهار کرد: "فتح‌الله توسلی" با کسب ۳۶ هزار رأی و "سالار آبنوش" با کسب ۲۲ هزار رأی در صدر رقابت کنندگان این حوزه انتخابی بودند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست ۶۹ داوطلب برای تکیه زدن بر کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ ثبت نام کردند، افزود: در نهایت پس از بررسی صلاحیت‌ها در هیأت‌های اجرایی و نظارت، رد صلاحیت و انصراف تعدادی از داوطلبان ۲۰ داوطلب برای تصدی یک کرسی مجلس به رقابت پرداختند.

قنبری تصریح کرد: بیش از ۵۰ درصد واجدین شرایط در شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت داشتند و سقف شرکت‌کنندگان در شهرستان بهار ۵۰ هزار نفر و در شهرستان کبودراهنگ ۶۰ هزار نفر بود.

فرماندار شهرستان بهار در پایان یادآور شد: در انتخابات ۱۴۰۰ تعداد ۱۲۰ شعبه در شهرستان بهار و ۱۴۷ شعبه در شهرستان کبودرآهنگ آماده جمع‌آوری آرای مردمی برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس یازدهم بود.

نظرات بینندگان