arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۶ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

علم الهدی: دشمنان هم در مورد نتیجه انتخابات و هم در اصل مشارکت مردم شکست خوردند

علم الهدی در پیامی با تشکر از حضور پرشور مردم گفت: دشمنان قبل از ۲۸ خرداد اقدامات گسترده رسانه‌ای انجام دادند تا انتخابات در کشور بی‌رنگ و بو اجرا شود و نتیجه مثبتی نداشته باشد، اما هم در مورد نتیجه انتخابات و هم در اصل مشارکت مردم شکست خوردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علم الهدی در پیامی با تشکر از حضور پرشور مردم گفت: دشمنان قبل از ۲۸ خرداد اقدامات گسترده رسانه‌ای انجام دادند تا انتخابات در کشور بی‌رنگ و بو اجرا شود و نتیجه مثبتی نداشته باشد، اما هم در مورد نتیجه انتخابات و هم در اصل مشارکت مردم شکست خوردند.

سیداحمد علم الهدی، وی روز شنبه در پیام خود نوشت: شادی و سرور این شکست دشمن، از موفقیت در اصل این عبادت برای ما بیشتر است که الحمدلله مردم حماسه آفریدند و سرنوشت مردم به دست خود مردم رقم خورد. بالاتر از آن، این‌که دشمن مردم شکست خورد، دشمنان امت ورشکسته شدند و این بار نیز مثل ده‌ها و صدها موردی که علیه ما توطئه داشتند، توطئه‌شان نقش بر آب شد، شیطنت‌شان خاک و خاکستر شد و ما پیروز شدیم.

وی ادامه داد: بر این نعمت خدا را شکر می‌کنیم که از عنایات ذات مقدس پروردگار است و از آثار معجزه‌آسای سرانگشت وجود مقدس امام زمان (عج) از پس پرده غیبت هست و در مرتبه دوم، از ایمان، دین‌مداری و انقلابی بودن مردم‌مان تشکر می‌کنیم که ایستادگی‌شان پای این انقلاب در حدی قرار گرفته که هرجا دشمن برای ایجاد توطئه به میدان آمد، مردم ما بودند که با مجاهدات و حماسه‌آفرینی‌شان دشمن را ناامید کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پیام خود افزود: از این حرکت عظیم و مجاهدات ذی‌قیمتی که مردم ما انجام دادند تشکر می‌کنیم، امیدواریم این مجاهدات و فداکاری‌های مردم به‌عنوان یک عرض ارادت ارزشمند مورد توجه خاص امام هشتم (ع) قرار بگیرد و همه ما از سفره رأفت ایشان بهره‌مند شویم.

 علم الهدی اظهار داشت: موفقیت مردم در یک عمل صالح بر حسب آنچه خداوند در آیه ۱۲۰ سوره مبارکه توبه می‌فرماید «مردم قدم در نقطه‌ای گذاشتند که کفار به غیض، غضب و خشم آمدند، این عمل صالح برای این‌ها نوشته شده»، توفیقی که برای عمل صالح پیدا کردند، خدمت همه عزیزان تبریک عرض می‌کنم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس پنجم خبرگان رهبری روز جمعه - ۲۸ خرداد- با استقرار پنج هزار و ۷۳ شعبه اخذ رای در سطح ۸۷ شهر و ۲ هزار و ۵۸۶ روستای خراسان رضوی برگزار شد.  

میزان مشارکت شهروندان خراسانی در این انتخابات ۵۵ درصد اعلام شده است.  

چهار میلیون و ۶۱۶ هزار نفر از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی واجد شرایط رای‌دهی در این انتخابات سه‌گانه بودند.  

نظرات بینندگان