arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۲ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

ظریف: در مجمع دیپلماسی آنتالیا تاکید کردم، در دیپلماسی بحث اعتماد نیست، بلکه بحث احترام به منافع همتایان است / آمریکا زیر برجام زد و حالا باید آن را درست کند

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی توئیتری نوشت: «در مجمع دیپلماسی آنتالیا بر ضرورت این اصلاحات شناختی تأکید کردم: 1. در دیپلماسی بحث اعتماد نیست، بلکه بحث احترام به منافع همتایان است، 2. این ایالات متحده بود که زیر برجام زد و حالا هم بر عهده ایالات متحده است که باید آن را درست کند، 3. خارجی‌ها دیر یا زود منطقه ما را ترک می‌کنند. باید خودمان آن را به دست بگیریم.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی توئیتری بر اظهارات خود در مجمع دیپلماسی آنتالیا مبنی بر اینکه وظیفه احیای برجام بر عهده آمریکاست، تأکید کرد.

ظریف شنبه‌ شب در توئیتر نوشت: «در مجمع دیپلماسی آنتالیا بر ضرورت این اصلاحات شناختی تأکید کردم: 1. در دیپلماسی بحث اعتماد نیست، بلکه بحث احترام به منافع همتایان است، 2. این ایالات متحده بود که زیر برجام زد و حالا هم بر عهده ایالات متحده است که باید آن را درست کند، 3. خارجی‌ها دیر یا زود منطقه ما را ترک می‌کنند. باید خودمان آن را به دست بگیریم.»

نظرات بینندگان