arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۰ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

قتل ۳ فرزند توسط پدر در ایذه به دلیل عدم دادن رای به کاندیدای مورد نظر خود؟

روز گذشته خبری با موضوع قتل ۳ فرزند توسط پدر خود در شهرستان ایذه به‌دلیل اینکه از توصیه وی برای حمایت از یکی از کاندیدا‌های ریاست جمهوری سر باز زده و به دیگری رای دادند در فضای مجازی استان و کشور به یکی از سوژه‌های مورد بحث تبدیل شد. حسن نبوتی فرماندار ایذه در این رابطه اظهار کرد: این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و تکذیب می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: فرماندار ایذه خبر منتشره در فضای مجازی مبنی بر قتل 3 فرزند توسط پدر به دلیل عدم دادن رای به کاندیدای مورد نظر خود در انتخابات ریاست جمهور کذب است.

روز گذشته خبری با موضوع قتل 3 فرزند توسط پدر خود در شهرستان ایذه به‌دلیل اینکه از توصیه وی برای حمایت از یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری سر باز زده و به دیگری رای دادند در فضای مجازی استان و کشور به یکی از سوژه‌های مورد بحث تبدیل شد.

در پی انتشار این خبر و به منظور بررسی صحت آن؛ خبرنگار این رسانه طی تماسی با فرماندار شهرستان ایذه این مساله را مورد بررسی قرار داد.

حسن نبوتی فرماندار ایذه در این رابطه اظهار کرد: این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و تکذیب می‌شود و در طول ایام تبلیغات و برگزاری انتخابات هیچ‌گونه مشکل و حاشیه‌ای وجود نداشته است.

نظرات بینندگان