arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۳ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۰

خطیبی: قهرمانی پرسپولیس را به دولت و وزارت ورزش تبریک می‌گویم / هوادار را با عنوان عوامل برگزاری وارد ورزشگاه کرده بودند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: به دولت و وزارت ورزش تبریک می‌گویم که در روزهای پایانی کارشان یک جام دیگر به تیم‌شان هدیه شد؛ این جام نوش جان آقایان.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: به دولت و وزارت ورزش تبریک می‌گویم که در روزهای پایانی کارشان یک جام دیگر به تیم‌شان هدیه شد؛ این جام نوش جان آقایان.

رسول خطیبی پس از شکست در سوپرجام فوتبال ایران، اظهار داشت: بازی تمام شد، اما به آن عده تبریک می‌گویم که با انواع و اقسام کارشکنی‌ها تمرکز و آرامش ما را در روزهای گذشته سلب کردند.

وی افزود: به دولت و وزارت ورزش تبریک می‌گویم که در روزهای پایانی کارشان یک جام دیگر به تیم‌شان هدیه شد. این جام نوش جان آقایان.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: ما تاوان می‌دهیم؛ تاوانِ خصوصی بودن و تاوان شهرستانی بودن. همه چیز از نحوه برگزاری، داوری و ... مشخص بود. یک نمونه آن در صحنه گل تیم حریف نمایان شد و سروصدا و خوشحالی سکوها هم مشخص شد که هوادار را با عنوان عوامل برگزاری وارد ورزشگاه کرده بودند.

خطیبی گفت: نمی‌خواهم کسب این جام از سوی پرسپولیس را زیر سوال ببرم و کاری با این باشگاه ندارم، چون الان هر حرفی که بزنم توجیه است و در آینده همه چیز مشخص و عیان خواهد شد.

نظرات بینندگان