arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۷ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

کشف محموله بزرگ مرفین در بزرگراه فتح

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف یک محموله ۲۵۸ کیلوگرمی مرفین از یک کامیونت در برگراه فتح خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف یک محموله ۲۵۸ کیلوگرمی مرفین از یک کامیونت در برگراه فتح خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند  دراین باه گفت: مدتی قبل و در پی وصول اخبار موثق از طریق گزارشات مردمی مبنی بر قاچاق و ترانزیت مواد مخدر مرفین در پوشش بار تجاری مراتب پیگیری و احراز خبر به ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب سپرده شد.

وی ادامه داد: به محض وصول خبر، بررسی های پلیسی و تحقیقات گسترده آغاز و در ادامه مشخص شد یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر مقادیر قابل توجه ای مرفین را از استان های جنوب شرقی کشور تهیه و با استفاده ازیک دستگاه کامیونت ضمن مخفی و جاساز نمودن آن اقدام به حرکت از یکی از شهرهای جنوبی کشور به سمت تهران کرده است.

حسنوند افزود: با تجمیع اطلاعات بدست آمده مراتب به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری راننده و توقیف خودرو صادر شد. در ادامه یک گروه از ماموران زبده عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پس از هماهنگی های لازم اقدام به رصد و پایش خودرو و محل های تردد احتمالی آن کردند.

وی افزود: ماموران پس از چندین ساعت پایش و گشت زنی هدفمند، در نواحی مختلف شهر تهران در نهایت موفق شدند خودروی مذکور را در اتوبان فتح شناسایی و ضمن دستگیری راننده در بازرسی از خودرو مقدار ۲۵۸کیلوگرم مرفین را که به شکل ماهرانه در بار کامیونت جاساز شده بود، کشف و ضبط کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با بیان اینکه یک نفر نیز در این خصوص دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد، گفت: ماموران این پلیس در کلیه مسیرهای مواصلاتی، بیراهه و تمامی میادین و مراکز سطح شهر به صورت شبانه روزی حضور دارند و این محورها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می دهند و هر محموله ای از این مسیرها وارد تهران بشود تحت نظر قرار گرفته و کشف و متهمان آن نیز دستگیر خواهند شد.

 ایسنا

نظرات بینندگان