arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۷ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

عاقبت خواستگاری تلگرامی به زندان رسید

رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری مردی که با وعده ازدواج اقدام به اغفال زنی جوان و اخاذی از وی کرده بود، خبر داد.رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری مردی که با وعده ازدواج اقدام به اغفال زنی جوان و اخاذی از وی کرده بود، خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری مردی که با وعده ازدواج اقدام به اغفال زنی جوان و اخاذی از وی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی دراین باره اظهارکرد: مدتی قبل زن جوانی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا مراجعه و اعلام کرد که پس از آشنایی با مردی در فضای تلگرام، این فرد که خودش را یکی از آرایشگران معروف تهران معرفی کرده بود اقدام به جلب اعتماد شاکی کرده و در همین راستا نیز به او پیشنهاد ازدواج داده است.

وی با اشاره به اظهارات شاکی ادامه داد: با ارائه پیشنهاد ازدواج ارتباط بین این دو نفر افزایش پیدا کرده و به همین منظور نیز تصاویری میان دو طرف در فضای مجازی رد و بدل شد. اما مدتی بعد مرد جوان به جای وعده ازدواج درخواست های غیراخلاقی و نامتعارفی را از شاکی مطرح و سپس حتی او را تهدید کرده که اگر مبالغی را به حساب او واریز نکند تصاویر خصوصی این زن را پخش خواهد کرد.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به قرارگرفتن موضوع در دستورکار ماموران پلیس فتا، گفت: ماموران پلیس با استفاده از شیوه و شگردهای خاص پلیسی اقدام به شناسایی متهم کرده و پس از اخذ مجوز قضایی این فرد را در یکی از محلات غربی تهران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند که این فرد در آنجا تحت بازجویی قرار گرفته و در نهایت پس از مواجه شدن با شاکی به جرم خود اعتراف کرد.

به گفته گودرزی، متهم دستگیر شده اقرار کرد که از ابتدا با انگیزه مالی و به قصد اخاذی با این زن جوان وارد رابطه شده است.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده تشکیل شده روانه دادسرا شد.

وی به شهروندان و به خصوص زنان هشدار داد که از انتشار و ارسال تصاویر خود در فضای مجازی و به خصوص برای افراد غریبه خودداری کنند.

 ایسنا

نظرات بینندگان