arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۹ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

وزیر کشور هفته آینده برای پاسخگویی درباره انتخابات به مجلس می‌رود

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مقرر شده تا هفته آینده وزیر کشور جهت ارائه پاسخ درباره تخلفات، تاخیر در آغاز فرآیند رای گیری و مشکلات فنی در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها حضور پیدا کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر کشور هفته آینده برای پاسخگویی درباره انتخابات به مجلس می‌رودفارس: رئیس کمیسیون شوراها از حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست هفته آینده این کمیسیون برای پاسخ درباره تخلفات، تاخیر در آغاز فرآیند رای گیری و مشکلات فنی انتخابات اخیر خبر داد.

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز دوشنبه (31 خرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه لایحه درآمد پایدار برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بررسی شد که این لایحه از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود. 7 ماده این لایحه در صحن مجلس تصویب شده بود که مجددا به کمیسیون برگشت، ماده 8 لایحه درآمد پایدار نیز در جلسه امروز اصلاح شد تا در نشست بعدی صحن به رای گذاشته شود.

وی افزود: کمیسیون به دنبال این است که از طرق قانونی بسترهایی را فراهم کند تا از یک سو هم مردم تحت فشار قرار نگیرند هم اینکه درآمد پایدار برای شهرداری ها و دهیاری ها ایجاد شود.

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه نشست امروز، انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که اعضای کمیسیون، نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

جوکار خاطرنشان کرد: مقرر شده تا هفته آینده وزیر کشور جهت ارائه پاسخ درباره تخلفات، تاخیر در آغاز فرآیند رای گیری و مشکلات فنی در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها حضور پیدا کند.

نظرات بینندگان