arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۰۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱

برخورد با متخلفان بازار تلفن همراه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاههای صوتی و تصویری تهران از برخورد قانونی با فروشندگان متخلف در حوزه دستگاههای دیجیتالی و گوشی موبایل خبر داد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر ، ابراهیم با اشاره به نوسانات نرخ ارز و سودجویی برخی فروشندگان اظهار داشت: طی چند ماه اخیر به دلیل نوسانات نرخ ارز برخی از فروشندگان سودجو به عرضه انواع گوشی های موبایل با قیمت کاذب می پردازند.

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاههای صوتی و تصویری تهران افزود: نوسانات نرخ دلار و درهم باعث شده تا برخی از فروشندگان، محصولات خود را به صورت سلیقه ای قیمتگذاری کنند و این در حالی است که حتی در صورت کاهش نرخ ارز قیمت کالاهای خود را کاهش نمی دهند؛ از سوی دیگر برخی از متقلبان نیز گوشی هایی که با طرح شبکه بازرسی و نظارت مردمی -شبنم- روانه بازار می شوند را با قیمت بالاتر از نرخ واقعی آن در بازار عرضه می کنند.

وی با تاکید بر برخورد شدید با متخلفان توسط اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری گفت: درصورت هرگونه مشاهده و یا گزارش از فروشگاههای متخلف، بار اول تذکر به صورت مکتوب و در صورت تکرار موضوع به مراجع بالاتر ارجاع داده شده و در نهایت با متخلفان به صورت قانونی برخورد می شود.
نظرات بینندگان