arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۳ - ۰۲ تير ۱۴۰۰

جاساز ۲۰ کیلو مواد مخدر به مقصد آلمان

جانشین پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا از کشف ۲۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در پایانه هوشمند بار فرودگاه حضرت امام (ره) خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جانشین پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا از کشف ۲۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در پایانه هوشمند بار فرودگاه حضرت امام (ره) خبر داد.

سرهنگ "حکمت اله سیمی" با تاکید بر اجرای مجدانه طرح های مقابله ای با سودجویان و قاچاقچیان مواد مخدر، در خصوص جزئیات این کشف اظهار داشت: همکاران مستقر در گمرگ فرودگاه حضرت امام (ره)، حین کنترل بارهای صادراتی به مقصد آلمان به یک محموله حاوی لوازم چوبی شامل تخت و کمد لباس در رابطه با احتمال جاسازی مواد مخدر مشکوک شدند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی و با دعوت از نماینده گمرک محموله موصوف برای بازرسی دقیق بازگشایی و پس از بررسی های دقیق تر، ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، که به شکل بسیار ماهرانه در جداره تخت و کمد لباس جاساز شده بود، کشف شد.

جانشین پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری ناجا ضمن هشدار به افراد سودجو و قاچاقچیان مواد مخدر، تصریح کرد: بحمداله در سال جاری با تیزبینی و هوشیاری همکارانم در فرودگاه های سراسر کشور، باندهای قاچاق متعدد شناسایی و منهدم شده اند.

سرهنگ سیمی خاطرنشان کرد: پرونده قضائی برای ارسال کنندگان بار تشکیل و اقدامات قانونی برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دست اقدام است.

 ایلنا

نظرات بینندگان