arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۰ - ۰۲ تير ۱۴۰۰

روش‌های مراقبت از پوست در تابستان

تابستان است و خورشید می‌درخشد و گرمای هوا بسیار شدید است و ما نباید فراموش کنیم که روال مراقبت از پوست خود را نیز تنظیم و بازسازی کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

تابستان است و خورشید می‌درخشد و گرمای هوا بسیار شدید است و ما نباید فراموش کنیم که روال مراقبت از پوست خود را نیز تنظیم و بازسازی کنیم.

به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب، مراقبت از پوست در فصول سرد و گرم بسیار مهم است. در ادامه چند تکنیک ساده را برای کنترل سلامتی پوست در فصل تابستان ارائه می‌دهیم:

ضد آفتاب استفاده کنید

کرم‌های ضد آفتاب بدون توجه به اینکه در چه زمانی از سال قرار داریم، بسیار مفیدند. این ضدآفتاب‌ها می‌تواند شامل پودر، کرم، یا اسپری باشد. هر فرمولی را که انتخاب کنید، فقط به یاد داشته باشید استفاده از ضد آفتاب حتی در یک روز ابری  بسیار ضروری است.

روش‌های مراقبت از پوست
لایه برداری را فراموش نکنید

لایه برداری از پوست شما در طول سال ضروری است، اما طبق گفته متخصص پوست، دکتر هادلی کینگ، تابستان فصل خوبی برای از بین بردن پوست‌های مرده است. بسیاری از افراد در ماه‌های زمستان از لایه برداری پوست خودداری می‌کنند، زیرا این کار می‌تواند پوست را خشک کند، اما با گرم شدن هوا و افزایش رطوبت، پوست ما بهتر قادر به تحمل اسید‌ها و فرمولاسیون‌های قوی دیگر مواد است. "


به سمت  محصولاتی با فرمولاسیون سبک بروید

در فصل تابستان، آخرین چیزی که لازم است به پوست خود تحمیل کنید این است که یک کرم یا فونداسیون سنگین روی صورت خود بگذارید؛ بنابراین بهتر است به سمت مرطوب کننده‌هایی به شکل کرم یا ژل بروید یا به سادگی سرم اسید هیالورونیک را انتخاب کنید.

تابستان
ویتامین C را در رژیم خود بگذارید

سعی کنید در طول تابستان، یک آنتی اکسیدان موضعی مانند ویتامین C در برنامه رژیم خود اضافه کنید. استفاده از آنتی اکسیدان‌ها یک لایه محافظ روی پوست ایجاد می‌کند و به جلوگیری و درمان رنگدانه‌های ناخواسته کمک می‌کند که در ماه‌های تابستان ظاهر می‌شوند.

نظرات بینندگان