arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۱ - ۰۲ تير ۱۴۰۰

جزئیاتی از سفر خبرنگاران برای بازدید از پروژه احیای دریاچه ارومیه / ۲۰خبرنگار، ۴ نفر از کارکنان سازمان محیط زیست و ۲نفر از کارکنان احیای دریاچه ارومیه در این اتوبوس بودند

سازمان حفاظت محیط زیست در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با دعوت ستاد احیای دریاچه ارومیه از صبح امروز تور رسانه‌ای برای بازدید از پروژه‌های عمرانی این ستاد آغاز شد. در این سفر دو روزه ۲۰خبرنگار از رسانه‌های کشور به همراه ۴ نفر از کارکنان روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط زیست و ۲نفر از کارکنان ستاد احیای دریاچه ارومیه برای بازدید از پروژه‌های احیا دریاچه ارومیه ساعت ۶:۳۰ صبح از فرودگاه مهرآباد تهران به ارومیه سفر کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سازمان حفاظت محیط زیست در اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت مجدد بابت درگذشت دو تن از خبرنگاران ارزشمند محیط زیست کشور، جزئیاتی از سفر خبرنگاران برای بازدید از پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، با دعوت ستاد احیای دریاچه ارومیه از صبح امروز تور رسانه‌ای برای بازدید از پروژه‌های عمرانی این ستاد آغاز شد.

در این سفر دو روزه ۲۰خبرنگار از رسانه‌های کشور به همراه ۴ نفر از کارکنان روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط زیست و ۲نفر از کارکنان ستاد احیای دریاچه ارومیه برای بازدید از پروژه‌های احیا دریاچه ارومیه ساعت ۶:۳۰ صبح از فرودگاه مهرآباد تهران به ارومیه سفر کردند.

گروه اعزامی از تهران پس از رسیدن به ارومیه با اتوبوس تهیه شده توسط اداره‌کل محیط زیست استان آذربایجان غربی برای بازدید از تونل زاب در شهرستان پیرانشهر اعزام شدند.

ظهر امروز خبرنگاران از طریق لوکوموتیو وارد تونل شدند و پس از بازدید از تونل زاب حوالی ساعت ۶ بعدازظهر برای استراحت و صرف ناهار به محل سد کانی‌سیب مراجعت می‌کنند که متاسفانه اتوبوس حامل خبرنگاران و تیم اعزامی بر اثر نقص فنی واژگون می‌شود.

بعد از این حادثه تلخ بلافاصله نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس به محل حادثه اعزام می‌شوند و مصدومان را به بیمارستان امام‌خمینی شهرستان نقده اعزام می‌کنند.

بر اثر این حادثه متاسفانه دو خبرنگار برجسته حوزه محیط‌زیست خانم‌ها ریحانه یاسینی از خبرگزاری ایرنا و مهشاد کریمی از خبرگزاری ایسنا بر اثر جراحات وارده فوت می‌کنند.

در این حادثه ۱۷ نفر دیگر دچار مصدومیت شدند که ۴ نفر از این مصدومان جهت ادامه مداوا به ارومیه اعزام شدند و ۱۳ نفر دیگر به صورت سرپایی در حال مداوا هستند.

نظرات بینندگان