arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۴۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۰۹ - ۰۳ تير ۱۴۰۰

تحویل یک میلیون واکسن دیگر در فرودگاه امام؛ واردات ۲ میلیونی واکسن کرونا کامل شد

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: محموله دو میلیونی واکسن کرونا که توسط جمعیت هلال احمر خریداری شده بود ، صبح امروز (پنجشنبه)با تحویل یک میلیون واکسن دیگر در فرودگاه امام (ره) تکمیل شد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: محموله دو میلیونی واکسن کرونا که توسط جمعیت هلال احمر خریداری شده بود ، صبح امروز (پنجشنبه)با تحویل یک میلیون واکسن دیگر در فرودگاه امام (ره) تکمیل شد .

به گزارش هلال احمر ، قوسیان مقدم افزود: آخرین سفارش واردات واکسن کرونا توسط جمعیت هلال احمر به تعداد ۲ میلیون بود که طبق برنامه در دو مرحله وارد کشور شد.

وی با اشاره به اینکه یک میلیون دز از این محموله هفته پیش وارد کشور شده بود و تحویل وزارت بهداشت داده شد، اظهارداشت : تا کنون بیش از ۴میلیون ۴۰۰ هزار دز واکسن کرونا توسط جمعیت هلال احمر به کشور وارد شده است و طبق برنامه واردات واکسن ادامه خواهد داشت.

تاکنون جمعیت هلال احمر در سه مرحله به ترتیب یک محموله به میزان ۴۰۰ هزار دز و ۲ محموله هر کدام به میزان یک میلیون دز واکسن کرونا را خریداری و به ایران منتقل کرده است که در این مرحله هم دو میلیون دز واکسن خریداری و به ایران منتقل شد.

جمعیت هلال احمر در سه مرحله به ترتیب ۴۰۰ هزار، یک میلیون و یک میلیون دز واکسن را خریداری و به ایران منتقل کرده است.

تاکنون چهار میلیون و ۳۶۴ هزار و ۲۲۸ نفردوز اول واکسن کرونا و ۸۷۸ هزارو ۶۹۴ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده و واکسینه شده اند.

مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به پنج میلیون و ۲۴۲هزارو ۹۲۲ دوز رسید.

نظرات بینندگان