arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۲ - ۰۳ تير ۱۴۰۰

روحانی: ایران از لحاظ گازرسانی در دنیا اول است

رییس جمهور با تاکید بر این که ایران از لحاظ گازرسانی در سطح دنیا به عنوان اولین کشور قرار دارد گفت: کاری است که شرکت گاز و وزارت نفت در کشور انجام داده و موجب افتخار است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: رییس جمهور با تاکید بر این که ایران از لحاظ گازرسانی در سطح دنیا به عنوان اولین کشور قرار دارد گفت: کاری است که شرکت گاز و وزارت نفت در کشور انجام داده و موجب افتخار است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در هفتاد و پنجمین برنامه پویش تدبیر و امید برای جهش تولید در افتتاح طرح های ملی وزارت نفت در سراسر کشور افزود: در طول این ۸ سال نسبت به ۸ سال قبل گاز رسانی به روستاها ۲۵ برابر شده و این رقم بسیار مهمی است که نشان از خدمت همه مهندسین و کارگران و مدیران بخش گاز کشور است.

وی ادامه داد: در زمینه بخش صنعت هم در این ۸ سال نسبت به ۸ سال قبل ۱۰ برابر شده بنابراین رقم افتخار آمیزی است و نشان می دهد همه برای آبادانی کشور در این ۸ سال تلاش کردند. در دورانی که دوران تحریم شدید و جنگ اقتصادی بخصوص در این ۳ سال و نیم اخیر بوده که البته در کنار آن کرونا و مشکلات دیگر هم کشور بوده است اما این به معنای آمادگی این ملت برای ایثار و فداکاری و توسعه کشور است.

نظرات بینندگان