arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۳ - ۰۳ تير ۱۴۰۰

نیکزاد، نایب رئیس مجلس: دولت سیزدهم زمینه‌ساز تمدن اسلامی و ظهور حضرت عجل‌الله باشد

علی نیکزاد اظهار کرد: دولت سیزدهم باید باور به رفع معضلات اجتماعی و فرهنگی داشته و خردورز و حکمت‌گرا باشد تا زمینه تمدن اسلامی و ظهور حضرت عجل‌الله فراهم شود. وی افزود: پیروزی آیت‌الله رئیسی در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری قطعا عامل بازگشت قطار دولت به ریل انقلاب بوده
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: علی نیکزاد عصر امروز در مراسم «آیین شکرانه حضور» که در محوطه شهیدگاه اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم باید باور به رفع معضلات اجتماعی و فرهنگی داشته و خردورز و حکمت‌گرا باشد تا زمینه تمدن اسلامی و ظهور حضرت عجل‌الله فراهم شود.

وی افزود: پیروزی آیت‌الله رئیسی در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری قطعا عامل بازگشت قطار دولت به ریل انقلاب بوده و انتظار داریم که دولت سیزدهم دولتی عدالت باور و در راستای رفع مشکلات کشور گام بردارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عدم عمل به وعده‌ها از سوی دولت یازدهم و دوازدهم عامل ناراحتی مردم شد، اما با تمام این موارد همچنان باید قدردان حضور حماسی مردم در انتخابات علی‌رغم مشکلات کنونی باشیم.

نیکزاد تصریح کرد: امروز ما مدیون تک تک مردم از پیر تا جوان حاضر در پای صندوق‌های رای هستیم و دولت منتخب باید صادق الوعده بوده و با مجاهدت، مراقبت و پاکدستی و عمل به منویات مقام معظم رهبری در صدد حل مشکلات مردم برآید.

نظرات بینندگان