arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۰۹ - ۰۴ تير ۱۴۰۰

پالایشگاه تهران: شایعه اخراج ۷۰۰ نفر از کارکنان کذب محض است / فقط یک شرکت پیمانکاری، با ۳۵ نفر از نیروهای روزمزد خود تسویه حساب کرده

مسئول روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران با اشاره به برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر اخراج ۷۰۰ نفر از کارکنان این پالایشگاه گفت: این موضوع کذب محض است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: مسئول روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران با اشاره به برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر اخراج ۷۰۰ نفر از کارکنان این پالایشگاه، گفت: این موضوع کذب محض است.

شاکر خفایی روز جمعه به خبرنگاران اظهار داشت: شایعاتی که در خصوص اخراج ۷۰۰ نفر از کارکنان پالایشگاه تهران منتشر شده است صحت ندارد و فقط شرکت پیمانکاری «اویکو» بخش کمی از نیروهایش را تعدیل کرده است.

وی با بیان اینکه شرکت پیمانکاری «اویکو» به عنوان تامین کننده نیروهای تعمیرات اساسی پالایشگاه تهران با قرارداد حدوداً ۳۰ روزه است، افزود: این شرکت با توجه به کاهش دستورکارهای تعمیرات اساسی و کاهش کار ارجاعی، با ۳۵ نفر از نیروهای روزمزد خود که بخش کوچکی از نیروهای محترم روزمزد شاغل در آورهال طرف قرارداد اویکو هستند، طی ۲ روز (روزهای دوازدهم و سیزدهم تعمیرات اساسی) مطابق توافق و کاهش کار، تسویه حساب کرده است.

خفائی یادآور شد: شرکت پالایش نفت تهران شایعات منتشره در فضای مجازی در خصوص اخراج کارگران پالایشگاه تهران را قویا تکذیب کرده و پیگیری انتشار دهندگان اخبار خلاف واقع از مراجع قضایی را حق مسلم خود می‌داند.

وی خاطر نشان کرد: کلیه کارکنان تلاشگر و ساعی شرکت پالایش نفت تهران همدل و متحدتر از هر زمانی با نصب‌العین قراردادن منویات رهبر معظم انقلاب در سال تولید-پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها با تکیه بر تفکر، توکل و تلاش متعهدانه بر تولید پایدار مطابق با استاندارد جهانی همت گماشته و هیچ مانعی آنها را از اهداف بلند خود که فتح قله‌های اقتصاد مقاومتی و اعتلای میهن عزیز اسلامی است غافل نخواهد ساخت و در روزهای آتی خبر مسرت بخش راه‌اندازی واحد تقطیر جنوبی پس از تعمیرات اساسی را خواهد داد.

شرکت پالایش نفت تهران با ظرفیت پالایش ۲۵۰ هزار بشکه در روز در حدود ۱۷ تا ۲۰ درصد انرژی کشور را تولید می کند، این پالایشگاه سال ۱۳۴۷ تأسیس شده و اینک مشتمل بر ۲ پالایشگاه جنوبی و شمالی است.

نظرات بینندگان