arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۸ - ۰۴ تير ۱۴۰۰

افزایش کشته شدگان ریزش ساختمان در آمریکا به ۴ نفر/ ۱۵۹ نفر هنوز مفقود هستند

مقامات محلی در ایالت فلوریدا امروز (جمعه) از افزایش تعداد مفقودی‌های ریزش ساختمان ۱۱ طبقه به ۱۵۹ نفر و همچنین چهار کشته خبر دادند. «دانیلا لیوین» شهردار منطقه «میامی-دید» به خبرنگاران گفت که عملیات جست‌وجو و نجات در شهر «سرفساید» برای نجات زنده ماندگان احتمالی زیر آوار مانده ادامه دارد و امیدوار است که امدادگران بتوانند آن‌ها را نجات دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: مقامات محلی در ایالت فلوریدا امروز (جمعه) از افزایش تعداد مفقودی‌های ریزش ساختمان ۱۱ طبقه به ۱۵۹ نفر و همچنین چهار کشته خبر دادند.

به نوشته آرتی، «دانیلا لیوین» شهردار منطقه «میامی-دید» به خبرنگاران گفت که عملیات جست‌وجو و نجات در شهر «سرفساید» برای نجات زنده ماندگان احتمالی زیر آوار مانده ادامه دارد و امیدوار است که امدادگران بتوانند آن‌ها را نجات دهند.

یک مسئول آتش‌نشانی نیز به رسانه‌ها گفت که امدادگران شب گذشته صداهایی از زیر آوار می‌شنیدند.

ساعت ۶ صبح روز پنجشنبه به وقت گرینویچ به دلایلی نامعلوم یک مجتمع مسکونی در ایالت فلوریدای آمریکا فرو ریخته است که در پی این حادثه، ده‌ها تن مفقود شده‌اند. در پی این حادثه، ۵۵ واحد آپارتمانی تخریب شده است.

علت ریزش این ساختمان ۴۰ ساله در عرض چند ثانیه هنوز مشخص نیست اما به گفته مقام‌های محلی، این ساختمان از ناحیه سقف و بخش‌های دیگر در دست تعمیر بود.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده است که ۲۰ تن از افرادی که در ریزش این مجمتع مفقود شده‌اند، «تابعیت اسرائیلی» دارند.

نظرات بینندگان