arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۵۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۵ - ۰۸ تير ۱۴۰۰

علم الهدی: عملکرد دولت آینده برای همه تعیین کننده است

امام جمعه مشهد گفت: عملکرد دولت آینده برای همه تعیین کننده است و می‌تواند ناامیدی‌ها را از بین ببرد، باید برای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی به درستی کار کنیم و شما عزیزان متدین و انقلابی می‌توانید با تعامل و همراهی، نقش مؤثری برای پیگیری کارهای مردم داشته باشید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: علم الهدی در دیدار با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، افزود: شرکت‌های بیمه نیز باید نظارت داشته باشند و حقوق بازنشستگان را عادلانه پرداخت کنند.

وی با تأکید بر اهمیت رعایت عدالت در حق جانبازان، گفت: پیگیری حقوق جانبازان مهم است. بسیاری از این عزیزان با مشکلات متعددی روبه رو هستند که نیازمند پیگیری مسؤولان است، جانبازان اعصاب و روان و جانبازان شیمیایی بسیار آسیب‌پذیر هستند و باید کمیسیون‌های پزشکی متوجه این آثار و آسیب‌ها باشند.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه کمیسیون اجتماعی مجلس هم می‌تواند پیگیر این مشکلات باشد تا عزیزان ما در آرامش و رفاه بیشتری قرار بگیرند، افزود: ان‌شاءالله امام هشتم (ع) متوجه خدمات خالصانه شما قرار بگیرند، موفقیت شما به نفع اسلام و انقلاب اسلامی باشد و باعث تقویت اصول انقلابی بشود.

علم الهدی با تاکید بر لزوم ایجاد امید و انگیزه در دل مردم، بیان کرد: شما عزیزان همگام با دولت آینده باید تلاش کنید تا امید را به دل مردم برگردانید. مساله پیش روی شما عزیزان که بر مبنای اعتقاد، بصیرت و باورمندی خود شماست، کمک و تعامل با دولت آینده است. اجرای طرح‌هایی که دولت ارائه می‌کند بسیار مهم است که می‌توانید در این امر بسیار اثرگذار باشید.

امام جمعه مشهد اظهار داشت: عملکرد دولت آینده برای همه تعیین کننده است و می‌تواند ناامیدی‌ها را از بین ببرد، باید برای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی به درستی کار کنیم و شما عزیزان متدین و انقلابی می‌توانید با تعامل و همراهی، نقش مؤثری برای پیگیری کارهای مردم داشته باشید.

وی با بیان این‌که تعامل با دولت تنها از طریق مجلس شورای اسلامی ممکن است، خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها باید در یک خط فکری باشد تا بتوان برای کشور فعالیت‌های مؤثری انجام داد. کمیسیون اجتماعی مجلس می‌تواند به دولت آینده در خط فکری اسلام و انقلاب اسلامی کمک کرده و مشکلات مردم را به درستی شناسایی کند.

نظرات بینندگان