arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۵۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۰ - ۱۲ تير ۱۴۰۰

«دینامیت» هم به پای بی‌تدبیری‌های کرونایی سوخت؟/ منتظر می‌مانیم

ابراهیم عامریان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دینامیت» در واکنش به احتمال تعطیلی سینماها در شهرهای قرمز بیان کرد که همه شرایط اکران را پذیرفته‌اند و تاکنون این فیلم فروش خوبی داشته‌است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ابراهیم عامریان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دینامیت» در واکنش به احتمال تعطیلی سینماها در شهرهای قرمز بیان کرد که همه شرایط اکران را پذیرفته‌اند و تاکنون این فیلم فروش خوبی داشته‌است.

ابراهیم عامریان تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی که تنها ۲ روز پس از آغاز اکران عمومی با احتمال دور تازه تعطیلات سینماها به واسطه قرمز شدن شرایط کرونایی مواجه شده است، در گفتگو درباره وضعیت این فیلم توضیح داد: براساس آنچه شنیده‌ایم قرار بر این است که این بار حتی در صورت قرمز شدن شرایط، سینماها همچنان به فعالیت خود ادامه دهند. واقعیت هم این است که با توجه به پیشنهاد و اصرار سینماداران ما اکران در این شرایط را پذیرفتیم. حتی تا آخرین لحظه هم ما مخالف بودیم اما پس از جلسه‌ای که با شورای صنفی داشتیم و اعلام کردند در صورت اکران نشدن این فیلم، سینما در معرض ورشکستگی و تعطیلی قرار می‌گیرد، بدون هیچ چشمداشتی برای حمایت، اکران را پذیرفتیم.

وی ادامه داد: مدل جدید حمایتی سازمان سینمایی شاید حتی شامل حال فیلم ما هم نشود اما برای نجات سینما فیلم را اکران کردیم.

عامریان درباره میزان استقبال از فیلم «دینامیت» طی ۲ روز ابتدایی اکران گفت: در همین مدت کم نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان فروش داشتیم. شرایط کرونا اما واقعاً غیرقابل پیش‌بینی بود و نمی‌توان در این زمینه کسی را مقصر دانست.

این تهیه‌کننده درباره احتمال تعطیلی سینماها و اکران نیمه‌تمام فیلم خود هم گفت: وقتی اکران در شرایط کرونایی را پذیرفتیم، باید منتظر هر اتفاقی می‌بودیم. اگر هم سینماها تعطیل شود، ان‌شاءالله بعد از یکی، دو هفته مجدد شاهد بازگشایی خواهیم بود و در شرایط بهتر ادامه اکران فیلم را پی خواهیم گرفت. سلامت مردم قطعاً در اولویت است و این‌گونه نیست که بخواهیم در هر شرایطی فیلم ما بفروشد. حالا که فیلم را روانه اکران کردیم، شرایط ادامه راه چندان تفاوتی برایمان ندارد. ما به دنبال تکان دادن گیشه بودیم که خداراشکر فروش همین ۲ روز ثابت کرد این امکان هنوز در سینما به واسطه اکران فیلم‌های خوب، وجود دارد.

عامریان افزود: اگر در این شرایط تصمیم به تعطیلی سینماها گرفته شود، قطعاً باید آن را پذیرفت اما می‌دانیم فیلم مسیر خودش را پس از این شرایط قرمز، در سینماها ادامه خواهد داد. ما منتظر هر اتفاقی بودیم.

تهیه‌کننده «دینامیت» در پایان درباره تبلیغات این فیلم هم توصیح داد: قرار است هفته آینده مسئولان تلویزیون فیلم را ببینند و درباره تبلیغات آن تصمیم‌گیری کنند. در این ۲ روز اما هیچ تبلیغی برای فیلم نداشتیم. از آنجا که همه کارهای اکران فیلم دقیقه نودی شد، هنوز فرصت پیگیری این موارد را نداشته‌ایم. برای هفته‌های بعد پیگیر تبلیغات تلویزیونی فیلم خواهیم بود.

 مهر

نظرات بینندگان