arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۵۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۷ - ۱۲ تير ۱۴۰۰

هوای تهران ناسالم شد/ افزایش دمای هوا در روز آینده

در حال حاضر کیفیت هوای شهر تهران با شاخص 103 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار دارد. در این شرایط افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند. با این حال پیش بینی می شود روز آینده هوای تهران در وضعیت قابل قبول باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: در حال حاضر کیفیت هوای شهر تهران با شاخص 103 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار دارد. در این شرایط  افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند. با این حال پیش بینی می شود روز آینده هوای تهران در وضعیت قابل قبول باشد.

از ابتدای سال جاری تاکنون هوای تهران 91 روز در وضعیت قابل قبول، 12 روز در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس و 2 روز در وضعیت پاک بوده است البته در مدت مشابه سال گذشته تهران 15 روز هوای پاک، 87 روز هوای قابل قبول و 12 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس داشته است. 

در حال حاضر دمای هوای تهران 36 درجه سانتیگراد است و طبق پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوا، کمینه دما در روز آینده 27 درجه و بیشینه دما 37 درجه خواهد بود که نسبت به روزهای گذشته نشان دهنده افزایش یک درجه ای است. 

نظرات بینندگان