arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۶۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

فرانسوا اولاند چه میزان ثروت دارد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرانسوا اولاند سوسیالیست که هفته آینده به عنوان رئیس جمهور فرانسه سوگند یاد خواهد کرد، اعلام کرد تقریبا یک میلیون و دویست هزار یورو (یک و نیم میلیون دلار) دارایی دارد که به طور قابل توجهی از ثروت نیکلا سارکوزی کمتر است.

به گزارش انتخاب، اولاند در اظهارنامه ای که روز جمعه منتشر شد، اعلام کرد دارایی اصلی اش، خانه ای در سواحل ریویرا در جنوب فرانسه است.

این اظهارنامه نشان می دهد اولاند که آپارتمانی در پاریس اجاره کرده است ولی هم اکنون می تواند به کاخ ریاست جمهوری الیزه نقل مکان کند، ارزش دارایی های خود را یک میلیون و صد و هفتاد هزار یورو اعلام کرده که شامل خانه ای به مساحت صد و سی متر مربع در روستای موژن در ریویرا است.

دیگر دارایی های اولاند شامل حساب های بانکی به ارزش هشت هزار و دویست یورو، قرارداد بیمه عمر به ارزش سه هزار و پانصد و پنجاه یورو و مبلمان به ارزش پانزده هزار یورو است.

این اظهارنامه نشان می دهد اولاند که با موتورسیکلت به سر کار خود می رفت و در جریان فعالیت های انتخاباتی اش خود را «آقای معمولی» معرفی می کرد، هیچ خودرویی ندارد.

سارکوزی که پانزدهم ماه مه قدرت را به اولاند واگذار خواهد کرد و احتمالا به حرفه وکالت خود باز خواهد گشت، ماه مارس در اظهارنامه ای رسمی اعلام کرد ارزش دارایی هایش حدود دو میلیون و هفتصد هزار یورو است که در مقایسه با دو میلیون و صد هزار یورو هنگام به قدرت رسیدن وی در سال دو هزار و هفت، افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری رویترز از پاریس، ثروت اولاند پایین تر از حدی است که وی ملزم به پرداخت مالیات ثروت در فرانسه شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Naser
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
0
4
درود به دموکراسی و انها که قواعد بازی را بلدند.
نظرات بینندگان