arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

خواننده مشهور پیش از انقلاب، پس از سال‌ها در یک سریال می‎خواند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بانی فیلم نوشت:

مجموعه طنز اجتماعی چمدان به کارگردانی و تهیه‌کنندگی خسرو ملکان، اردیبهشت سال گذشته در تهران کلید خورد و سپس در منطقه دماوند ادامه یافت. نیاوران، فرحزاد، اوین، بیمارستان هلال احمر ایران و... از جمله لوکیشن‌های اصلی سریال بوده‌اند. گروه طی دو شب گذشته در ستارخان مشغول ضبط تصاویر بودند و تصویربرداری این هفته در پونک به پایان می‌رسد. تدوین همزمان این مجموعه نیز در حال انجام است تا این سریال 30 قسمتی یکی از گزینه‌های اصلی شبکه دو برای پخش در ماه مبارک رمضان امسال باشد.

اما بمب خبری این سریال، حضور حسین خواجه‌امیری (ایرج) در مقام خواننده تیتراژ آن است که ترانه‌خوانی را به همراه احسان فدایی با مطلع «عطر بهار می‌رسد، حق به حقدار می‌رسد» - که اشاره به قصه سریال و سرنوشت چمدان دارد- برعهده دارد. ایرج در 105 فیلم پیش از انقلاب به عنوان خواننده حضور داشته که صدای او اغلب روی تصویر مرحوم محمد علی فردین، منوچهر وثوق و... شنیده می‌شد. او قصد دارد آلبوم «قصه زندگی» را نیز بزودی در بازار عرضه کند.

در سریال چمدان فتحعلی اویسی (در نقش اکبر باربر)، اکرم محمدی، هوشنگ توکلی، ارژنگ امیرفضلی، تورج نصر، محسن قاضی مرادی، احمدرضا اسدی، پریسا رضایی، رضا بنفشه‌خواه، یوسف صیادی، شیوا خنیاگر، ‌ اشکان اشتیاق، می‌رطاهر مظلومی، فلور نظری، داریوش اسدزاده، شهین تسلیمی، فلامک جنیدی، عنایت بخشی، مهران غفوریان، شهره لرستانی، عزت ا... رمضانی‌فر، جمشید جهانزاده، مریم خدارحمی، عباس محبوب، مهوش وقاری، ساقی زینتی، آزیتا ترکاشوند و (بازیگر خردسال) مدیسا قاضی و... در این سریال بازی دارند.

 این سریال به سفارش معاونت سیما در گروه فیلم و سریال شبکه دو تولید می‌شود. قصه این مجموعه درباره چمدانی است که گمشده و در هر قسمت دست به دست می‌گردد و به جمع خانواده‌های مختلفی راه پیدا می‌کند. نوع واکنش افراد مختلف در مواجهه با این چمدان و تلاش برخی از آنان برای گشودن در آن و آگاهی از محتویاتش، قصه‌های این سریال را شکل می‌دهد.

ملکان تا پیش از این ساخت فیلم‌هایی چون «عروسی مهتاب»، «مادر زن سلام» و... را در کارنامه هنری خود دارد.
نظرات بینندگان